نماد سایت بیگ تم

افزونه وردپرس بستن دیدگاه های برخی پست ها

افزونه وردپرس بستن دیدگاه های برخی پست ها

افزونه وردپرس بستن دیدگاه های برخی پست ها

با معرفی یک افزونه وردپرس در خدمتیم , کار این افزونه  بستن دیدگاه های برخی پست ها , بعضی وقت ها بعضی پست ها به صورتی هستش که نمی خوایم بخش دیدگاههای اون پست فعال بشه و کاربران نظرات خودشون رو ثبت کنن برای این کار افزونه ای داریم به نام One Click Close Comments همون طور که از اسمش پیداست بایک کلیک می تونید دیدگاههای یک پست رو ببینید و کاربران نتونن در اون پست نظر بدن.

افزونه وردپرس بستن دیدگاه های برخی پست ها

همچنین برخی از قالب های رودپرس این قابلیت رو دارن که برگه ها هم بخش دیدگاهها رو داره و زمینه ی سایت شما به گونه ای هستش که در برخی برگه ها هم بخش نظردهی داشته باشید , این افزونه بستن دیدگاهها برای جلوگیری از نمایش بخش دیدگاه برگه ها هم قابلی استفاده هستش.

کافیه افزونه One Click Close Comments رو نصب و فعال کنید , اگر به تصویر شاخص این پست توجه کنید یه بخش به قسمت نوشته ها یا برگه ها افزوده میشه یه دایره خاکستری رنگ که وقتی کلیک کنید روش رنگی میشه و مشخصه ی فعال و غیر فعال شدن دیدگاههای اون پست هستش.

نکته : فرض کنید یکی از پست ها که می خوهید بخش دیدگاه هاش  و غیر فعال کنید قبلا نظراتی در اون پست مطرح شده و حالا می خواهید نظرات اون پست رو ببندید بعد از فعال کردن قابلیت بستن دیدگاه برای اون پست دیدگاههای قبلی که در اون پست ثبت شده باقی میمونه و دیگاهها بسته میشه.

امیدوارم مفید باشه براتون , صحبت پایانی همیشگی “همیشه وردپرس

خروج از نسخه موبایل