نماد سایت بیگ تم

ایجاد تقویم رویدادها در وردپرس با افزونه EventOn

ایجاد تقویم رویدادها در وردپرس با افزونه EvenOn

ایجاد تقویم رویدادها در وردپرس با افزونه EventOn

تقویم ها یکی از افزونه ها و مواردی است که بیشتر سایت ها ار آنها استفاده می کنند، و کاربردهای زیادی دارند. یکی از این نوع تقویم ها، تقویم رویدادها هستند که با استفاده از تقویم ثبت رویداد ها در وردپرس شما می توانید در تاریخ های معینی مراسم و رویدادهای مختلفی را مشخص کنید تا کاربران با استفاده از آنها بتوانند از رویداد ها مطلع شوند.( مـثلا اطلاع رسانی اتفاقات مهم در سایت یا شرکت ، اطلاع رسانی زمان و مکان مراسات یا جلسات و ملاقات ها و … ).

این نوع تقویم رویدادها می تواند در بخش های گوناگون سایت مانند پیشخوان برای نمایش به مدیران و پرتال سایت برای نمایش به کاربران مورد استفاده قرار بگیرد.شما برای ایجاد تقویم رویدادها در وردپرس می توانید از افزونه EventOn استفاده کنید که بسیار حرفه ای، ساده، سبک و تقریبا سازگار با همه قالب های وردپرس است.شما با استفاده از افزونه تقویم رویداد وردپرس EventOn می توانید رویدادهایی با زمان مشخص ایجاد کنید و لیست رویدادها را در سایت خود به نمایش بگذارید و آنها را مدیریت کنید. فرقی نمی کند که همه رویدادها در یک روز یا چند روز مختلف اتفاق بیفتد، چون شما به راحتی می توانید رویدادها را مرتب کنید و به زیباترین شکل ممکن آنها را به نمایش بگذارید.

شما به راحتی می توانید تقویم رویداد خود را با جلوه های زیبا هر طور که می خواهید تنظیم و شخصی سازی کنید تا بر اساس ماه، هفته، روز و یا لیست ها خاص و بخصوصی نمایش داده شوند.

 

برخی از ویژگی ها و امکانات افزونه EventOn

[tie_list type=”checklist”]

[/tie_list]

 

خروج از نسخه موبایل