نماد سایت بیگ تم

ایجاد آزمون آنلاین وردپرس

survey

آیا تا کنون دیده اید که سایت های محبوب از آزمون در سایت خود استفاده میکنند تا نظر مشتری ها و کاربران را در مورد محصولات و مطالب بدانند؟ آیا قصد دارید از این قابلیت برای سایت خود استفاده کنید؟ در این مطلب می خواهم ایجاد آزمون آنلاین وردپرس را با استفاده از یک افزونه رایگان به شما عزیزان آموزش دهم. با ما همراه باشید…

افزونه ایجاد آزمون آنلاین وردپرس

اگر به دنبال یک افزونه هستید که بتوانید با استفاده از آن به راحتی آزمون برای مشتری ها و کاربران سایت وردپرسی خود ایجاد کنید، پس حتما در این صورت این مطلب را مطالعه نمایید، در ادامه شما را با افزونه GetSiteControl Widget آشنا خواهم کرد تا بتوانید به راحتی آزمون برای سایت خود ایجاد کنید. برای شروع نیاز دارید تا افزونه وردپرس GetSiteControl را نصب و فعالسازی کنید. برای اینکار کافیست نام این افزونه را در زیر منو افزودن در بخش افزونه های پیشخوان وردپرس جستجو و اقدام به نصب و فعال سازی آن از طریق لینک های موجود در صفحه نمایید. برای شروع، باید بر روی create widget کلیک کنید سپس بر روی survey کلیک کنید، با استفاده از این ابزار میتوانید پزسش های چند گزینه ای برای کاربران خود ایجاد کنید. در ادامه شما را با محیط تنظیمات این افزونه آشنا خواهم کرد.

[tie_list type=”starlist”]

تب Appearance

تب content

تب Behavior:

تب Targeting

تب Integrations

اکنون میتوانید تغییرات را ذخیره کنید و سپس به سایت خود مراجعه نمایید و آزمون را مشاهده کنید.

امیدوارم این مطلب به شما عزیزان در ایجاد آزمون کمک کرده باشد. موفق باشید…

GetSiteControl is an easy-to-use set of engagement tools for your WordPress website. Online surveys, live chats, contact forms, opt-in forms, promo messages, follow and share social media tools – all managed from a single dashboard.

Survey widget Create beautiful online surveys for your website to get instant feedback on new product features, your marketing strategies or price policy.

[/tie_list]

خروج از نسخه موبایل