نماد سایت بیگ تم

دانلود قالب وردپرس مجله خبری Newspaper

دانلود قالب وردپرس مجله خبری Newspaper

دانلود قالب وردپرس مجله خبری Newspaper

با سلام خدمت دوستان عزیز امروز با یک قالب وردپرس رایگان دیگه در خدمتتون هستیم یک پوسته وردپرس حرفه ای که می تونه نیاز سایت شما رو برطرف کنه اسم این قالب وردپرس Newspaper اگر با این قالب اشنا هستید حتما از امکانات و قابلیت آن خبر دارید اگر هم نه با ما همرا باشید تا شما رو با این قالب وردپرس حرفه ای  شما رو بیشتر آشنا کنم.

دانلود قالب وردپرس مجله خبری Newspaper

این پوسته وردپرس مناسب برای سایت ها مجله خبری وردپرس / سایت های وبلاگ وردپرس و به سلیقه برای برخی زمینه های مختلف این قالب یکی از بهترین و حرفه ای ترین قالب های تم فارست می باشد در ادامه به برخی از ویژگی های این قالب وردپرس اشاره می کنم

با این قالب می توان به راحتی چیدمان و طرح سایت رو به دلخواه تنظیم کرد فقط در پیش نمایش قالب بیش از 60 طرح برای این قالب وردپرس منظور شده اما با برگه ساز قدرتمند این تم می توان به راحتی بی نهایت طرح و چدیمان مخلف ایجاد کرده وو مطالب سایت رو به نمایش گذاشت.

دارای حدود 17 ابزارک اختصاصی حرفه ای برای زمینه های مختلف مثل آخرین مطالب سایت / مطالب محبوب / ابزارک زبانه ها / ابزارک ورود / ابزارم ویدیو / ابزارک تبلیغات و …

بخش عظیم دیگر این قالب وردپرس حرفه ای بخش وبلاگ آن است که دارای 18 استایل متفاوت برای بخش بلاگ می باشد با این امکان شما می توانید چیدمان نمایش مطالب در بخش وبلاگ رو به دلخواه از بین 18 طرح انتخاب کنید.

همون طور که گفته شد بخش بلاگ این پوسته وردپرس بسیار حرفه ای و شیک می باشد با قابلیت ها و امکانات خاصی که در اختیار شما قرار میده مثل قابلیت نمایش مطالب در یک ستون / دو ستونه / سه ستونه با این امکان می توان یک قالب تک ستونه / قالب دو ستونه / قالب سه ستونه / داشت که به دلخواه و سلیقه خودتون این مورد رو مشخص می کنید.

قابلیت سفارشی سازی بخش دسته بندی ها یکی دیگر از قابلیت های این قالب وردپرس می باشد به گونه ای که می توان طرح و وچیدمان و رنگ بندی هر دسته بندی رو کاملا سفارشی سازی کنید و این یکی از بهترین قالب های هر پوسته وردپرس می باشد.

یکی از امکانات و خصوصیات خوب که شاید بیشتر از سایر موارد اهمیت داشته باشه چیدمان وو نحوه نمایش مطالب در صفحه اصلی می باشد اشاره شد که قالب دارای برگه ساز قدرتمند می باشد با این وجود می تونید با قالب وردپرس newspaper  صفحه اصلی زیبا و حرفه ای  برای نمایش آخرین مطالب سایتتون ایجاد کنید.

امکان ریسپانسیو بودن هم که دیگه امروزه روی بیشتر قالب ها وجود داره قالب newspaper نیز از این دسته قالب های وردپرس می باشد که قابلت نمایش برای همه دستگاهها رو داره.

در پنل تنظیمات قالب بخشی برای درون ریزی محتوای پیشنمایش قالب موجود است بنابراین می تونید به راحتی کل پیش نمایش رو روی سایت خودتون راه اندازی کنید و نحوه کار با قالب وردپرس newspaper رو یاد بگیرید هر چند کار با این نوع قالب ها بسیار راحت و جذاب است.

قالب با سئو خوب و کاملا بهینه سازی شده برای موتور جست و جو ها که دیگر نباید دغدغه سئو  و بهینه بودن قالب رو نداشته باشید. شاید با این قالب بتوانید از رقبای خود جلو بزنید و یک گام جلوتر از بقیه باشید.

این قالب وردپرس newspaper اختصاصی بیگ تم می باشد و با سایت های زیادی که این قالب رو برای فروش یا رایگان قرار دادن متفاوه این قالب رو برای یکی از دوستان اماده می کردم که کامل روش کار کردم از هر نظر کاملا تست شده .

خروج از نسخه موبایل