نماد سایت بیگ تم

آموزش هایی مهم برای ایجاد محبوبیت در مشتریان،قسمت اول

سلام دوستان عزیز وفت شما بخیر
در ادامه سری آموزش های کسب و کار و بازاریابی در خدمت شما عزیزان هستم.در این سری از آموزش ها میپردازیم به روش هایی مهم در مورد ایجاد محبوبیت در مشتریان که برای یک کسب و کار بسیار مهم است و میتواند سرنوشت آن کسب و کار را تعیین کند برای همین مورد شما باید در این باره بسیار حرفه ای عمل کنید.

دوستان عزیز برای این مورد باید در فروش خود تغییراتی ایجاد کنید و برای موفقیت در فروش بیشتر می بایست فرآیند خرید تا آنجا که ممکن است ساده سازی شود و نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که سعی کنیم برنامه بازاریابی ما بر حواس ۵ گانه مشتری تاثیر بگذارد. همچنین می بایست در پیام بازاریابی کسب و کار خود بر نتایجی که محصولات و یا خدمات ما ایجاد می کند تمرکز کنیم. و بطور کل باید احساسات مشتری را در فرآیند خرید درگیر کنیم.

در این مقاله بر موضوعات زیر تمرکز می کنیم:

دوستان عزیز بیایید ابتدا یکبار دیگر مفهوم بازاریابی را مرور کنیم.بازاریابی یعنی هر عملی که انجام می دهید تا مخاطب را به خرید کالا و خدمات شما ترغیب کند. شما به عنوان صاحب کسب و کار همواره باید به این فکر کنید که چگونه مشتریان را به خرید بیشتر از خود ترغیب کنید.دوستان عزیز همانطورکه ممکن است شنیده باشید و بدانید نیز در موارد زیادی دیده می شود که برخی کسب و کارها بیشتر کار خرید را برای مشتریانشان سخت تر می کنند که این بسیار مشکل زا است و آن ها را از موفقیت دور میکند.

پس در ادامه با من همراه باشید دوستان عزیز

منبع: بیگ تم مرجع آموزش های بازاریابی اینترنتی

خروج از نسخه موبایل