نماد سایت بیگ تم

مزیت ایمیل مارکتینگ نسبت به خبرنامه های داخلی

سلام دوستان عزیز بیگ تم
در ادامه مطالب مربوط به ایمیل مارکتینگ ، به برتری ایمیل مارکتینگ نسبت به سیستم خبرنامه های داخلی می رسیم. در گذشته نه چندان دور ، ایمیل مارکتینگ از طریق سیستم خبرنامه های داخلی سایت ها صورت می پذیرفت ، و امروزه سیستم های داخلی خبرنامه در حال از بین رفتن هستند و سیستم های تخصصی ایمیل مارکتینگ به بازار می آیند.
به بررسی مزیت ایمیل مارکتینگ نسبت به خبرنامه های داخلی می پردازم:

در سیستم های خبرنامه داخلی برای ارسال تعداد بسیاری ایمیل ،نیاز به زمان بسیاری برای ارسال کردن آنها داریم ولی در سیستم های ایمیل مارکتینگ ، می توانید به راحتی حجم انبوهی از ایمیل ها را در ظرف چند ثانیه ارسال کنید و زمان زیادی را از شما نمیگیرد.

در سرورهای وب که خبرنامه های داخلی از روی آنها ارسال می شود ،محدودیت در ارسال ایمیل وجود دارد  و پس از پایان یافتن محدودیت روزانه شما ،دیگر امکان ارسال ،هیچ گونه ایمیلی را نخواهید داشت ولی شما در سیستم های ایمیل مارکتینگ هیچ محدودیتی برای ارسال ایمیل ندارید.

در سیستم های سنتی خبرنامه های داخلی ،شما نمی توانید آمار دقیقی از تعداد کسانی که ایمیل شما را باز کرده اند،داشته باشید ولی در سیستم ایمیل مارکتینگ، شما می توانید آمار دقیقی از افرادی که ایمیل شما را باز کرده اند، داشته باشید.

اگر ایمیل هایی که شما از طریق سیستم های خبرنامه داخلی ارسال کنید، از طرف دریافت کنندگان spam شود،سرویس دهنده های ایمیل مثل یاهو و گوگل، حساب ایمیل شما را اسپم در نظر گرفته و از این ببعد تمام ایمیل های ارسالی شما به پوشه اسپم دریافت کنندگان می رود ولی در سیستم های ایمیل مارکتینگ این چنین نیست،فقط کاربر مذکور از لیست گیرندگان ایمیل شما حذف می شود و در اینجا ایمیل شما اسپم شناخته نمی شود.

امیدوارم نکات مذکور در کسب و کار موفق به شما کمک کند و بتوانید یک بازاریابی اینترنتی موفقی طبق نکاتی که از قبل گفته شده ، داشته باشید
با نکاتی دیگر از بازاریابی اینترنتی با من همراه باشید

خروج از نسخه موبایل