نماد سایت بیگ تم

قالب وردپرس چند منظوره enar

قالب وردپرس چند منظوره enar

قالب وردپرس چند منظوره انار یک قالب همه چی تموم با دیزاین فوق العاده شیک و مدرن و دارای دموهای فراوان برای انواع سایت های وردپرسی و همچنین با سئوی بسیار قوی و نصب و راه اندازی اسان و بومی و فارسی سازی شده توسط بیگ تم.

.

با ما همراه باشید تا امکانات و ویژگی های این محصول منحصر به فرد رو خدمتتون معرفی کنیم :

قالب وردپرس تجاری و فروشگاهی انار برای انواع سایت های وردپرس از جمله سایت شرکتی . سایت تجاری . سایت فروشگاهی . سایت خدمات و معرفی. سایت شخصی . سایت معرفی محصولات. انواع فروشگاه اینترنتی . و شخصی و … قابل استفاده است و به گونه ای طراحی شده است که بتوانید با همین قالب هر نوع سایتی رو طراحی و پیاده سازی کنید.

 

 

اگر گشت و گذاری تو سایت ها داشته باشید متوجه میشید که قالب چند منظوره های زیادی فارسی سازی شده اند و به همین دلیل انتخاب ها سخت تر خواهد شد هدف بیگ تم رضایت مندی مشتری و ارائه خدمات بهتر به مشتریان هست بنابراین فرقی نمیکنه شما یک طراح حرفه ای سایت هستید یا یک مبتدی بیگ تم با بررسی ها و تحقیق سعی دارد که بهترین محصول رو برای شما همراهان عزیز فراهم کند .

 

 

 

به همین منظور ما این سری قالب چند منظوره وردپرس انار رو برای شنا عزیزان اماده سازی کردیم که با انواع افزونه های روز دنیا سازگار میباشد و شما تنها با کشیدن و رها کردن موس خود میتونید صفحات سایت خودتون رو بسازید و براحتی در کنار معرفی شرکت خود بتونید فروشگاهتون رو راه اندازی کنید و یا شاید بخواهید سایت خودتون رو چند زبانه کنید . در پوسته وردپرس انار شما همه امکانات رو در اختیار دارید و در صورت هر گونه مشکل در نصب و یا راه اندازی سایت و یا پشتیبانی قالب بیگ تم همیشه همراه شماست تا سایتتون رو راه اندازی کنید و از اپدیت های همیشگی ما برخوردار بشید.

 

 

 

 

برخی از مهمترین ویژگی ها و امکانات قالب وردپرس انار:

 

 

قالب از رده فروش خارج شده است و دیگر بروزرسانی نمیشود

 

 

 

خروج از نسخه موبایل