نماد سایت بیگ تم

ایجاد سیستم چت برای وردپرس

Chat

امروزه بیشتر سایت های محبوب از قابلیت چت برای پشتیبانی و جذب مشتری هایشان استفاده میکنند. اگر شما به دنبال یک افزونه رایگان و مناسب با امکانات فراوان جهت براورده نمودن این نیاز هستید پس در این مطلب با ما همراه باشید. من در این مطلب ایجاد سیستم چت برای وردپرس را با استفاده از افزونه کابردی GetSiteControl Widget Chat به شما کاربران عزیز بیگ تم آموزش خواهم داد.

ایجاد سیستم چت برای وردپرس

همانطور که میدانید اگر کاربران هنگام مواجه شدن با سوالات و مشکلات میتوانند به طور زنده از طریق ابزار چت آنلاین با شما صحبت کنند، و شما میتوانید با یک پاسخ و پشتیبانی مناسب نظر آنها را به خود جذب کنید و از کاربران سایت خود مشتری های دائمی بسازید. برای شروع نیاز است که افزونه وردپرسی GetSiteControl Widget را نصب و فعالسازی نمایید.برای نصب و فعال سازی این افزونه وردپرسی کافیست نام آن را در زیر منو افزودن در بخش افزونه های پیشخوان وردپرس جستجو و با استفاده از لینک های موجود آن را برای قالب وردپرسی خود نصب و فعال سازی نمایید. پس از فعالسازی برای ایجاد ابزارک بر روی دکمه create widget کلیک نمایید، سپس بر روی گزینه chat کلیک کنید. اکنون یک پنل برای شما باز خواهد شد که در ادامه شما را با محیط افزونه آشنا خواهم کرد.

تب Appearance

تب content

تب Behavior:

تب Targeting

اکنون میتوانید تنظیمات را ذخیره کنید و در سایت خود ویجت را مشاهده نمایید.

امیدوارم این مطلب به شما عزیزان در ایجاد سیستم چت کمک کرده باشد. موفق باشید.

If you want to add chatting system to your website like the popular ones do, then GetSiteControl Widget is a great and free choice for you, by the use of this plugin you can support all your customers, what are you waiting for? now you can download it for free!

خروج از نسخه موبایل