نماد سایت بیگ تم

افزونه دنبال کردن در شبکه های اجتماعی

Follow

آیا تا کنون دیده اید سایت هایی را که در شبکه های اجتماعی مختلف صفحات مخصوص به خود را دارند؟ حتما تعداد دنبال کنندگان آن صفحات را نیز دیده اید، اگر شما هم برای سایت خود همچین برنامه ریزی مناسبی دارید پس باید بدانید که ابزاری وجود دارد که شما با استفاده از آن در سایت خود میتوانید تعداد دنبال کنندگان صفحه سایت خود را افزایش دهید. در این مطلب به شما یک افزونه برای دنبال کردن در شبکه های اجتماعی معرفی خواهم کرد.

افزونه دنبال کردن در شبکه های اجتماعی

شما با استفاده از یک افزونه وردپرس مناسب میتوانید قابلیت ذکر شده را در سایت خود که مجهز به یک قالب وردپرسی خود به راحتی ایجاد کنید و از آن لذت ببرید، در ادامه شما را با این قابلیت افزونه GetSiteControl Widget آشنا خواهم کرد تا بتوانید به راحتی دنبال کنندگان صفحه اجتماعی سایت خود را افزایش دهید. ابتدا لازم است که افزونه را نصب و فعالسازی کنید. برای این کار کافیست نام افزونه  را در زیر منو افزودن در بخش افزونه های پیشخوان وردپرس جستجو نماید و آن را با استفاده از لینک های موجود نصب و فعال سازی نمایید. پس از فعالسازی برای ایجاد ابزارک شبکه های اجتماعی بر روی create widget کلیک کرده و سپس بر روی دکمه Follow کلیک کنید.

تب Appearance

تب content

تب Behavior:

تب Targeting

اکنون میتوانید تغییرات را ذخیره کرده و به سایت خود برای مشاهده ویجت مراجعه کنید. امیدوارم از این مطلب بهترین استفاده را برده باشید موفق باشید…

GetSiteControl is an easy-to-use set of engagement tools for your WordPress website. Online surveys, live chats, contact forms, opt-in forms, promo messages, follow and share social media tools – all managed from a single dashboard.

Follow widget Invite your website visitors to share your website on social media with custom ‘follow’ buttons.

خروج از نسخه موبایل