نماد سایت بیگ تم

ایجاد ابزارک تبلیغ

ads

آیا شما از آن دسته از افرادی هستید که از تبلیغ در سایت خود استفاده میکنند؟ پس در این صورت حتما نیازبه یک ابزار تبلیغ خواهید داشت، ابزار های زیادی برای ایجاد و مدیریت تبلیغ در سایت وجود دارند اما انتخاب یکی از آنها کار را مشکل میکند، انتخاب و یافتن یک ابزار که رایگان باشد و توابع و امکانات زیادی را ارائه دهد کار بسیار سخت تری خواهد بود. در این مطلب به شما ایجاد ابزارک تبلیغ را با استفاده از افزونه قدرتمند وردپرس GetSiteControl آموزش خواهم داد.

ایجاد ابزارک تبلیغ با استفاده از GetSiteControl

با استفاده از افزونه وردپرس GetSiteControl میتوانید آنگونه که میخواهید تبلیغات خود را در قالب وردپرس خود ایجاد کنید و آنها را مدیریت کنید. این افزونه دارای طیف وسیعی از تنظیمات گسترده است و میتوانید آنها را با توجه به نیاز خود پیکربندی کنید. برای شروع افزونه را نصب و فعالسازی کنید،برای این کار کافیست به زیر منو افزودن در منو افزونه ها ی پیشخوان وردپرس مراجعه و پس از جستجو نام افزونه در آن به نصب و فعال سازی افزونه بپردازیم ،  پس از فعالسازی بر روی create widget کلیک کنید و بر روی promo کلیک کنید. در ادامه شما را با تب های موجود در بخش promo آشنا خواهم کرد.

[tie_list type=”starlist”]

تب Appearance

تب content

 

تب Behavior:

تب Targeting

[/tie_list]

GetSiteControl is an easy-to-use set of engagement tools for your WordPress website. Online surveys, live chats, contact forms, opt-in forms, promo messages, follow and share social media tools – all managed from a single dashboard.

Promo widget The Promo widget lets you create any kind of notifications, promotional messages and alerts for your website. Create beautiful custom popups to announce sales and discounts, show a notice or alert, promote a new campaign or a new product, draw your visitors’ attention to the most important content, share company events or news or just drive users directly to the purchase page.

خروج از نسخه موبایل