نماد سایت بیگ تم

ایجاد دکمه های اشتراک گذاری

social share

وجود دکمه های اشتراک گذاری اکنون یکی از مهم ترین عوامل جذب ترافیک به شمار میروند، با استفاده از آنها میتوانید سایت وردپرسی خود را به محلی پر رفت و آمد تبدیل کنید، کاربران خواهند توانست با یک کلیک مطالب شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذارند، در نتیجه افراد زیادی با سایت شما آشنا خواهند شد و رتبه سایت شما بالا خواهد رفت. در این مطلب ایجاد دکمه های اشتراک گذاری را به شما عزیزان آموزش خواهم داد.

ایجاد دکمه های اشتراک گذاری

همانطور که گفتم با استفاده از این قابلیت میتوانید محبوبیت سایت خود را افزایش دهید، اگر به دنبال یک افزونه مناسب و رایگان جهت این کار هستید میتوانید از افزونه GetSiteControl استفاده کنید، در ادامه شما را با محیط این افزونه آشنا خواهم کرد تا بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

نصب و فعال سازی

در ابتدا می بایست افزونه وردپرس GetSiteControl را نصب و فعال سازی نمایید برای این کار کافیست نام این افزونه را در زیر منو افزودن در بخش افزونه ها ی پیشخوان وردپرس جستجو و با استفاده از لینک های موجود اقدام به نصب و فعال سازی آن بکنید. 

برای ایجاد ابزارک بر روی create widget کلیک کنید و بر روی share کلیک نمایید، با استفاده از این گزینه میتوانید ابزارک اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را ایجاد نمایید.

تب Appearance

تب content

تب Behavior:

تب Targeting

امیدوارم این مطلب به شما در ایجاد دکمه های اشتراک گذاری کمک زیادی کرده باشد. موفق باشید…

If you are looking for a free plugin to add social share buttons to your blog and you want to save more money and on the other hand you want it to be full of functions and customization GetSiteControl Widget is one of the best options for you.

خروج از نسخه موبایل