نماد سایت بیگ تم

ایجاد ویجت اشتراک ریسپانسیو

آیا میخواهید از ابزار اشتراک در خبرنامه در سایت خود استفاده نمایید ولی نمیدانید که از کدام افزونه استفاده نمایید؟ برای این کار میتوانید از افزونه های زیادی استفاده نمایید اما افزونه ای که مناسب و رایگان باشد کم است و یافتن آن بسیار زمانبر خواهد بود، در این مطلب به شما عزیزان ایجاد ویجت اشتراک ریسپانسیو را آموزش خواهم داد.

ایجاد ویجت اشتراک ریسپانسیو با GetSiteControl

برای شروع نیاز به نصب و فعالسازی افزونه GetSiteControl خواهید داشت،برای این کار کافیست به زیر منو افزودن در بخش افزونه های پیشخوان وردپرس مراجعه و پس از جستجو این افزونه آن را نصب و فعال سازی نمایید ، پس از نصب و فعالسازی نیاز است تا  بر روی create widget کلیک کنید، سپس باید بر روی subscribe کلیک کنید. در ادامه شما را با تب های موجود در بخش subscribe آشنا خواهم کرد.

[tie_list type=”starlist”]

تب Appearance

تب content

تب Success page:

تب Behavior:

تب Targeting

تب Integrations

اکنون میتوانید تغییرات را ذخیره کنید و به سایت خود مراجعه کنید تا ویجت را مشاهده کنید.

امیدوارم در این مطلب کمک کرده باشم تا بتوانید با استفاده از این افزونه ویجت اشتراک خود را ایجاد کنید. موفق باشید…

[/tie_list]

GetSiteControl is an easy-to-use set of engagement tools for your WordPress website. Online surveys, live chats, contact forms, opt-in forms, promo messages, follow and share social media tools – all managed from a single dashboard.

Subscribe widget Beautiful and customizable opt-in forms that will let you get more email subscribers and gather leads through your website.

خروج از نسخه موبایل