نماد سایت بیگ تم

افزونه google sitemap generator

افزونه google sitemap generator ساخت نقشه سایت

افزونه google sitemap generator ساخت نقشه سایت

در این بخش از افزونه های وردپرس می خوام افزونه ساخت نقشه سایت google sitemap generator رو بهتون معرفی کنم یکی از بهترین افزونه های ساخت نقشه سایت برای وردپرس که بیشتر سایت ها از این افزونه برای نقشه سایت استفاده می کنن.

افزونه google sitemap generator در بین مدیران سایت دارای محبوبیت زیادی هستش تا حدی که این افزونه به عنوان معروفترین افزونه ساخت نقشه ی سایت شناخته شده , نکته مهم برای مدیران سایت وجود نقشه ی سایت یکی از مهم ترین نکات سایت هستش و تاثیر زیادی در سئوی سایت داره.

اگر مطلب آموزش افزایش ایندکس مطالب سایت رو مطالعه کرده باشید در اون جا هم اشاره کردیم که وجود نقشه ی ساین به موتور های جست وجو مثل گوگل , بینگ , یاهو کمک می کنه تا سایت رو بهتر و سریع تر بررسی کنن.

نحوه ی کار با افزونه google sitemap generator خیلی اسونه و تنظیماتش سخت نیست , می تونید از تنظیمات پیش فرض استفاده کنید و به چیزی دست نزنید چون بهرتین حالت همون پیش فرض هست. بخش تنظیمات افزونه در ( مدیریت وردپرس / زیر منوی تنظیمات / گزینه XML-SITEMAP )

برای دانلود این افزونه به صفحه افزونه google sitemap xml در مخزن وردپرس مراجعه کنید.بعد از نصب فعال سازی افزونه نقشه سایت شما به این صورت خواهد شد مثلا برای سایت بیگ تم به این صورت هستش https://bigtheme.ir/sitemap.xml

کافیه آدرس سایت خوتون رو به این صورت در ادرس بار مرورگر وارد کنید تا صفحه نقشه ی سایت براتون ظاهر بشه.

آرزومند بهترین ها برای شما …

خروج از نسخه موبایل