نماد سایت بیگ تم

قالب شرکتی healthpress وردپرس – قالب بیمارستان

قالب شرکتی healthpress وردپرس - قالب بیمارستان

قالب وردپرسی که اینبار در بخش قالب حرفه ای وردپرس قرار میگیره قالب healthpress هستش یک قالب وردپرس شرکتی , تجاری که برای سایت های پزشکی و بیمارستان هم مناسب هست , این قالب دارای امکانات زیادی هست که نیازهای یک سایت شرکتی و پزشکی رو برطرف می کنه.

healthpress یک قالب با تنظیمات فارسی و کامل که مثل برخی قالب ها که کار باهوشون سخته نیست و به راحتی می توان به هر شکل و ظاهری که دوست دارید اون و تغییر بدید , در ادامه با امکانات این قالب بیشتر آشنا میشید .

قالب شرکتی healthpress وردپرس

قالب شرکتی healthpress در قسمت مدیریت وردپرس دارای گزینه های ( سرویس ها یا همون خدمات , لیست کارمندان یا پزشکان , اسلایدر تصاویر , گالری , مشتریان و بخش سوالات متداول ) در قسمت ابزارک داری 6 ابزارک اختصاصی برای قرار گیری در سایدربار و فوتر سایت , بخش تنظیمات قالب کنترل کامل سایت رو در اختیار شما قرار میده.

 برخی از ویژگی های قالب شرکتی healthpress :

[list_tick]

[/list_tick]

قالب شرکتی وردپرس

قالب شرکتی healthpress یک قالب کاملا پاسخگو ( رسپانسیو ) می باشد و قابلیت اجرا و نمایش کامل در صفحه نمایش های مختلف رو داره و نگرا کاربران و مشتریانی که با گوشی های موبایل و تبلت به سایت شما مراجعه می کنند نخواهید بود.

چرا قالب healthpress یک قالب حرفه ای و فروشی می باشد ؟

این قالب برای سایت های شرکتی و پزشکی بسیار مناسب می باشد و برای آماده سازی این قالب دقت بیشتری انجام شده و یک قالب بدون نقص و کامل می باشد , همون طور که در بخش ویژگیها گفته شد دارای سئوی بسیار خوبی می باشد این مورد سبب افزایش بازدید سایت شما می شود. از دیگر مواردی که سبب غیر رایگان بودن این قالب هستش فارسی بودن کامل قالب همراه با بخش تنظیمات و گزینه های اضافی در مدیریت وردپرس هستش. این قالب کاملا ارجینال می باشد و برای اولین بار توسط بیگ تم ارائه شده.

 

نحوه راه اندازی قالب شبیه دموی آنلاین ؟؟؟ هنگام خرید قالب فایل های اموزشی و تنظیمات نیز همراه قالب برای شما دانلود میشه و می تونید به راحتی سایت رو شبیه به دموی قالب راه اندازی کنید .

وقتی روی تصویر کلیک کنید تصویر در همین صفحه داخل یک باکس نمایش داده می شود , برای بزرگ نمایی در سمت چپ بالا علامت بزرکنمایی وجود داره.

بروز رسانی 24/9/92 ===========

– سازگاری با وردپرس 3.8

تصاویری از قالب : تصویر 1 , تصویر 2 , تصویر پنل تنظیماتی , پنل تنظیماتی با وردپرس 3.8

پیش نمایش قالب شرکتی وردپرس healthpress رو می تونید از طریق لینک زیر مشاهده کنید :

 

 

خروج از نسخه موبایل