نماد سایت بیگ تم

افزونه پشتیبانی از تیکت های مشتریان – پیکربندی سرویس گیرنده در وردپرس

افزونه پشتیبانی از تیکت های مشتریان و پیکربندی سرویس گیرنده

سلام عرض می کنم خدمت همه کاربران عزیز سایت بیگ تم.در خدمتتون هستیم با معرفی یک افزونه کاملا فارسی و کاربردی که کمک زیادی  به شما خواهد کرد. افزونه Helpdesk Catchers که یکی از بهترین و عالیترین سیستم پشتیبانی از تیکت های مشتریان است که شما می توانید این افزونه را در سایت وردپرس خودتان نصب و فعال سازی نمایید که این افزونه فوق العادع تمام نیازهای شما مدیرا و مشتریان سایت شما را برطرف می کند. و با پاسخ های از قبل آماده شده این افزونه که برای هر نوع ارتباط با مشتری آماده شده است وقت خود را مدیریت خواهید کرد. در پایین بخشی از امکانات افزونه پیکربندی و پشتیبانی از تیکت مشتریان را به شما معرفی می کنیم.

 


 

مشتریان سایت شما می توانند از طریق ایمیل یا با استفاده از فرم تماس  با شما در ارتباط باشند. شما می توانید به ایمیل ها پاسخ دهید و بعد، مشترهای شما می توانند به صورت سریع پاسخ را دریافت کنند.  افزونه Helpdesk Catchers  یک حساب کاربری خارجی POP3 / IMAP را به صورت منظم، پیام های ایمیل را بازیابی و آنها را به تیکت تبدیل می کند.

با افزونه Helpdesk Catchers می توانید وقت خود را مدیریت کنید به این معنی که شما می توانید پاسخ هایی ذخیره شده ایجاد کنید. و زمانی که شما به سوالاتی به صورت متداول جواب می دهید. همان جواب ها می توانند در هر نوع ارتباط با مشتری مورد استفاده قرار بگیرند. از پرس و جو ، درخواست ، حمایت و..

شما می توانید تمام گفتگوها را در صفحه تیکت برای سازمان راحتر فیلتر کنید. گفتگوهای تصفیه به شما اجازه می دهد پیام های گفتگو را به صورت انتخابی توسط نویسنده و وضعیت  آن مشاهده کنید.

نظرات عمومی می تواند توسط هر کسی که به این تیکت دسترسی دارد خوانده شود. و شما همچنین می توانید نظرات خصوصی به تیکت اضافه کنید.

شما می توانید بیشترین درخواست مورد نیاز از مشتریان را به راحتی توسط فیلدهای سفارشی دیگری در هر فرم تماس خود قرار دهید.

فرم تماس کاملا قابل تنظیم و سفارشی سازی است .  یعنی شما از طریق کدهای کوتاه می توانید فرم های متعدی را ایجاد و آنها را مدیریت کنید. و برای جلوگیری از پیام های اسپم از Google reCaptcha استفاده شده است.

یک لیست ساده از تاریخ و زمان درخواست اختصاص داده شده است. و همچنین وضعیت هر تیکت و کلیه فعالیت ها را به صورت سریع به شما نشان می دهد.

مشتریان شما می توانند تمام تیکت های قدیمی یا فعلی را ببینند و همچنین از طریق ایمیل با کلیک بر روی شماره تیکت پیامی ارسال کنند یا آنها را پایان دهند. و همه تصویر تیکت در همان صفحه و همچنین در ایمیل مشتریان در دسترس خواهد بود.

شما می توانید پیام خود را با قالب و ظاهری مناسب برای مشتری تنظیم و آماده کنید. و می توانید از لوگو ،امضا یا هر چیز دیگه ای که بخواهید استفاده کنید.

هر زمان که بخواهید گزارش های سفارشی یا ارائه برای مدیر را ایجاد کنید می توانید لیست بلیط های خود را به CSV صادر کنید.

«Help Catcher» –   یک کد جاسازی ساده است که می توانید به وبسایت خود اضافه کنید، که مشتریان را قادر می سازد تا بدون خروج از صفحه با شما تماس بگیرند. و همچنین شما می توانید  زمینه، رنگ زمینه، متن گفتگو را انتخاب کنید و برای جریان جدید درخواست های مشتریان آماده شوید.

افزونه Helpdesk شامل کارت های مشتری می باشد. در صفحه تیکت،شما می توانید اطلاعات مشتریان را با برچسب ها، اطلاعات تماس و تیکت قبلی مشتری مشاهده کنید.

شما می توانید فیلد دسته بلیط را در فرم تماس اضافه کنید و یک مدیر شخصی برای هر دسته ایجاد کنید. در این مورد، اعلان در مورد بلیط جدید به یک مدیر مشخص ارسال خواهد شد. این یک گزینه مناسب برای جدا کردن تیکت ها  بدون هیچ گونه تلاش خواصی است.

[/tie_list]

  برخی دیگر از امکانات افزونه پشتیبانی از تیکت های مشتریان را می توانید از طریق عکس هایزیر مشاهده کنید

 

افزونه به صورت رایگان ارائه میشود و بیگ تم هیچ مسئولیتی در قبال این فایل ندارد و پشتیبانی بروی سرویس های رایگان ندارد

 

پیشنهاد های ویژه دیگر

خروج از نسخه موبایل