غیر فعال کردن درخواست اطلاعات FTP وردپرس

غیر فعال کردن درخواست اطلاعات FTP وردپرس

در خدمتتون هستم با آموزش غیر فعال کردن درخواست اطلاعات FTP وردپرس , شاید سایت شما هم به این صورت باشد که هر کاری در قسمت مدیریت وردپرس انجام میدید از شما اطلاعات FTP می خواد و هر بار مجبور میشید این نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید اگر از این حالت خسته شده اید با ما همرا باشید تا با یه کد ساده برای همیشه این قسمت رو ز مدیریت وردپرس حذف کنید.

گاهی وقت هم هر چند اطلاعات اف تی پی رو درست وارد می کنیم اما قبول نمیکنه من این مورد رو دیدم , اگر این بخش در قسمت مدیریت وردپرس وجود داشته باشه و در صورت اعمال هر تغییری از شما اطلاعات FTP رو بخواد هیچ مشکلی پیش نمیاره و فقط باعث کنی کار میشه و خسته کننده هست.

غیر فعال کردن درخواست اطلاعات FTP وردپرس

برای این کار ابتدا وارد هاست بشید و به مسیر فایل های وردپرس برید ( جایی که وردپرس رو اپلود کردید ) در اینجا باید دنبال فالی به نام wp-config.php بگردید بعد از این که فایل رو پیدا کردید اون رو در حالت ویرایش باز کنید و قطعه کد زیر رو به انتهای کدهای آن اضافه کنید و فایل رو ذخیره کنید.

add_filter('filesystem_method', create_function('$a', 'return "direct";' ));
define( 'FS_CHMOD_DIR', 0751 );

کار بعدی که باید بکنید, این قسمت کمی مشکله به قمست مدیریت وردپرس برید و یه تغییری اعمال کنید تغییری که قبلا با انجام اون اطلاعات FTP رو از شما می خواست و انجام بدید میبینید که دیگه خبری از FTP نیست اینم مرحله مشکلش بود. خسته نباشید.

بهترین ها رو براتون آرزومندم …

یک نظر

  1. هادی قربانی

    خطای مروبط به نمایش درخواست اطلاعات اف تی پی رفع شده بعد از قرار دادن کد این خطا مربوط به چیز دیگه ای هستش.
    می تونید افزونه رو دالنود کنید و بعدش از طریق هاست داخل پوشه پلاگین بزاریدش و تو مدیریت فعالش کنید.

  2. mehran

    سلام
    لطفا دوستان منو راهنمایی کنید، یه نفری یه سایتی واسمون طراحی کرده که اصلن راضی نیستم که میخوام سایتم رو ببندم تا کسی نتونه اون رو ببینه و مثلا بنویسم در حال بروزرسانی
    پسورد ftp هم دارم
    چکار باید کنم؟

  3. mah

    واااااااااااااااااااااااای ممنووووون
    من هرچی رمز و شناسه میزدم میگفت اشتباهه
    کد رو که وارد کردم دیگه اطلاعات نمیخواد ممنووووووووووووونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *