همه چیز درباره بازاریابی ایمیلی

سلام دوستان عزیز
با یکی دیگر از روش های بازاریابی ،همراه شما هستم.
به معرفی بازاریابی ایمیلی و موفقیت درآن می پردازم.

به نظر شما بازاریابی ایمیلی چیست؟
درواقع بازاریابی ایمیلی ایجادیک ارتباط به منظور اتفاق افتادن رویدادی که شما برای آن برنامه ریزی کرده اید،یعنی ارائه محصولات و خدمات از طریق ایمیل به افراد دیگر می باشد، وتنها ابزار لازم برای این ارتباط ایمیل می باشد.

امروزه استفاد بسیاری از ایمیل می شود،شاید یک گزینه ای مناسب برای کسانی که می خواهند بازاریابی الکترونیکی را تجربه کنند و اگر به درستی استفاده کنند ،حتما در این زمینه موفق خواهند شد.در اصطلاح فنی، بازاریابی ایمیلی ،ارسال نامه به صورت الکترونیکی در یک وسعت زیاد به تعدا فروانی کاربر ایمیلی است ،و باید از علایق آنها باخبر بود که آیا کاربران علاقه مند به دریافت ایمیل از سوی شما هستند یا نه؟پس در هنگام ارسال ایمیل باید توجه داشته باشید که دریافت کننده ایمیل ،به چیزی که شما برایش می فرستید علاقه دارد،که باعث افزایش کیفیت بازاریابی شما می شود.

حتی شما می توانید با مشتری های قدیمی خود و کسانی که از محصولات و خدمات شما آگاهی دارند از طریق ایمیل ارتباط داشته باشید و محصولات جدید خود را به آنها معرفی کنید، یک نمونه از اهمیت بازاریابی ایمیلی بود.

یکی از نکات مهم گذاشتن ، یک پیوند در ایمیل هایی که می فرستید، برای حذف اشتراک کاربران می باشد،زیرا اگر چنین پیوندی را قرار ندهید دریافت کنندگانی که علاقه ای به ایمیل شما ندارند آن را جز اسپم ها قرار می دهند و این برای شما خیلی بد می باشد!!!!

هدف از بازاریابی ایمیلی
هدف از ارسال ایمیل در بازاریابی ایمیلی،شاید فروش نباشد ،بلکه شناخت علامت تجاری یک شرکت یا سازمان به افراد باشد که در صورت بازه زمانی بلند مدت باعث افزایش سود شود ،یا با ارسال ایمیل به افراد می خواهید ،آنها در خبرنامه سایت شما عضو شوند و یا خواستار افزایش بازدید سایت و وبلاگ خود هستید.پس تعیین هدف برای فرستادن ایمیل،نقش مهمی دارد و اولین گام برای فرستادن ایمیل در بازاریابی ایمیلی می باشد.

بعد ، انتخاب ابزار مناسب می باشد.اسکریپت و برنامه های تحت وب و تحت میزکار ،بسیاری برای بازاریابی ایمیلی وجود دارد و امکان دارد که بیشتر آنها رایگان نباشند و شما باید برنامه ای حرفه ای و مناسب با کار خود انتخاب کنید

لیست ایمیل
جمع آوری آدرس های ایمیل برای ارسال ایمیل تبلیغاتی را لیست ایمیل می گویند.وقتی سایتی را درست کردید،بهتر است قسمتی را قرار دهید تا آنها در خبرنامه شما عضو شوند تا محصولات و مقالات شما را در ایمیل خود دریافت کنند،بدین صورت انها به صورت داوطلبانه از شما درخواست ایمیل کرده اند.

عوامل موفقیت در بازاریابی ایمیلی
خیلی ازعوامل می توانند در بازاریابی ایمیلی به شما کمک کنند،به عنوان مثال باید به جذاب بودن و با کیفیت بودن آن توجه کنید و در آن اشتباهات املایی وجود نداشته باشد و همچنین باید به آمار و ارقامی که از این راه بدست می آورید توجه کنید وبا توجه به آن فروش خود را در هر مرتبه بالاتر ببرید.بهتر است برای شروع بازاریابی ایمیلی ،ابتدا اطلاعات خود را به طور کامل در این زمینه افزایش دهید،تا بتوانید موفق تر عمل کنید

تاحدودی با بازاریابی ایمیلی آشنا شدید
در مطالب بعدی ،درمورد عوامل موثر در بازاریابی ایمیلی توضیحاتی می دهم

از همراهی شما عزیزان متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *