تصورات غلط در مورد بازاریابی شبکه ای،قسمت سوم

سلام دوستان عزیز وقت شما بخیر
در ادامه آموزش های تصورات غلط در مورد بازاریابی شبکه ای در قسمت نهایی همراه شما عزیزان هستم.در این آموزش ها ما بررسی میکنیم که چه تصورات غلطی در مورد بازاریابی شبکه ای وجود دارد و دلیل نهادینه شدن این تصورات را نیز برای شما عزیزان شرح میدهیم.پس تا انتها با من همراه باشید دوستان عزیز

  • هدف از این نوع بازاریابی سو استفاده از مردم است

دوستان عزیز مورد دیگری که برای این نوع بازاریابی ذکر میشود این است که این نوع بازاریابی سو استفاده از مردم است اما در حقیقت هدف این از این نوع بازاریابی کمک کردن به یکدیگر است. دوستان عزیز موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای از کمک به دیگران در رسیدن به اهداف‌شان به دست می‌آید یعنی در آن یک فرد با کمک به فرد دیگر در عضو شدن به گروه هم خود موفق میشود و هم فرد دوم و همچنین فردی هم که نمی‌تواند برای خود زیرمجموعه جذب کند باز هم درآمد به‌دست خواهد آورد اما درآمد سرمایه‌گذاری روی زیرمجموعه‌ خود را نخواهد داشت. برخی از بازاریابان شبکه‌ای جذب زیاد افراد را عامل موفقیت می‌دانند درحالی‌که کسانی در این صنعت موفق خواهند بود که در تلاش واقعی برای کمک به یکدیگر باشند.

  • هیچ کسی در این نوع بازار یابی موفق نخواهد بود

این آخرین مورد بررسی شده است که در آن کاربران اعتقاد دارند که هیچ کسی در این روش موفق نخواهد بود.آیا درست است؟ حقیقت این است که اگر میزان موفقیت خود را با پولدار بودن اندازه‌گیری کنید پس میتوان گفت که  اکثریت کارکنان مشاغل سنتی متحمل شکست‌های بزرگی هستند. موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای باید به وسیله‌ تعداد افرادی که به اهداف‌ خود رسیده‌اند اندازه‌گیری شود. بسیاری از افراد موفقیت را زمانی به‌دست می‌آورند که به اندازه‌ی کافی در خانه می‌مانند و یا بدهی های خود را پرداخت می‌کنند.

ممنونم از همراهی شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *