بــیــگ تــم
مرجع قالب وردپرس ، افزونه وردپرس ، آموزش وردپرس ، هاست وردپرس

جستجو
فقط جستجو من
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در دیدگاه ها
جستجو در خلاصه ها
Filter by Custom Post Type
برگه‌ها
پیش نمایش فرم
اسلایدر دلخواه

بازاریابی رو به درون
Hand pointing at a Internet Marketing illustration on blue background.

بازاریابی رو به درون چیست؟قسمت سوم

بازاریابی رو به درون چیست؟قسمت سومReviewed by مدیرکل on Nov 25Rating: 5.0
Rate this post

سلام دوستان عزیز وقت شما بخیر
در ادامه سری آموزش های بازاریابی در حالت رو به درون در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.در این سری از آموزش ها میپردازیم به یکی از روش های بازاریابی بسیار موفق و کارآمد که نیاز است در مورد آن نیز اطلاعات کسب کنید و من نیز در این سری از آموزش ها به بررسی کامل آن میپردازم.پس تا انتها با من همراه باشید

عملیات بعدی در این زمینه تبدیل است.دوستان عزیز در این فرآیند وقتی که بازدید کنندگان به وب سایت وارد شدند، گام بعدی این است که به وسیله جمع آوری اطلاعات تماس کاربران وارد شده به وب سایت شما ، آن ها را تبدیل به مشتریان بالقوه کسب و کار خود کنیم.در حالت ابتدایی باید بدانید که ما برای شروع دست کم به ایمیل آنها احتیاج داریم. اطلاعات تماس با ارزش ترین دارایی در بازاریابی آنلاین است و برای اینکه بازدید کنندگان وب سایت و کسب و کار شما این اطلاعات را با میل و اراده خود در اختیار شما قرار دهند در عوض باید به آنها چیزی عرضه کنید زیرا در صورتی که آن ها به میل و اراده خود وارد نکنند شما نمیتوانید کاری کنید. حال آن چیزی که شما میتوانید به آن ها عرضه کنید می تواند محتوایی ارزشمند مانند کتابهای الکترونیکی رایگان یا هر محتوا و مطلبی جالب و ارزشمند برای بازدید کنندگان شما باشد.

حال میپردازیم به مهمترین ابزار ها در این زمینه:

  • نخستین مورد در ابزار های این عملیات فراخوان به اقدام است.دوستان عزیز همانطور که شما نیز حتما در وب سایت های دیگر دیده اید لینک هایی هستند که بازدید کنندگان آن وب سایت را تشویق به انجام عملی می کنند، مانند “دانلود یک کتاب الکترونیکی رایگان” و یا “شرکت در یک کنفرانس آنلاین” اگر شما تعداد کافی از این لینک ها را در سایت خود نداشته باشید تولید مشتری بالقوه ی کمی خواهید داشت و مشتریان و کاربران بسیاری به وب سایت شما سر نمیزنند
  • مورد بعدی در این زمینه صفحات فرود است.دوستان عزیز باید توجه داشته باشید که هنگامی که یک بازدید کننده وب سایت بر Calls-to-Action کلیک میکند، پس از آن به یک صفحه فرود در وب سایت مقصد فرستاده می شود.حال باید بدانید صفحه فرود جایی است که در آن پیشنهادی که در Calls-to-Action داده شده بود برآورده می شود. و در آن بازدید کننده سایت اطلاعاتی ارائه می کند که تیم فروش می تواند برای شروع گفتگو با آنها از آن استفاده کند. هنگامی که بازدید کنندگان وب سایت در صفحات فرود فرم ها را پر می کنند، به طور معمول تبدیل به مشتری بالقوه می شوند و این برای وب سایت و کسب و کار شما اهمیت فوق العاده ای دارد
  • مورد بعدی که وجود دارد فرم ها در وب سایت هستند.دوستان عزیز در مورد قبل گفتیم که کاربران باید اطلاعات خود را بدهند اما به منظور تبدیل شدن بازدید کنندگان به مشتریان بالقوه همانطور که در مورد قبل ذکر کردیم، آنها باید با پر کردن یک فرم اطلاعات اصلی خود را به وبسایت بدهند. فرم خود را بهینه سازی کنید تا این مرحله از فرایند مکاتبه تبدیل به آسان ترین حالت ممکن گردد.
  • مورد نهایی در این زمینه تماس ها هستند.شما باید برای موفقیت در کسب و کار خود مشتریان بالقوه کسب و کار و وب سایت خود را در یک پایگاه داده متمرکز بازاریابی پیگیری کنید. داشتن تمام اطلاعات این کاربران در یک مکان به شما کمک می کند تا هر تعاملی که تا به حال با مخاطبین خود داشته اید را بررسی کنید و دریابید چگونه تعاملات آینده خود را برای جذب، تبدیل، نزدیک کردن و ایجاد علاقه در خریداربه طور موثرتری بهینه سازی کنید.

در ادامه همراه من باشید دوستان

منبع: بیگ تم مرجع آموزش های بازاریابی محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.