اشتباهات رایج در بازاریابی تلفنی،قسمت چهارم

درود و سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما عزیزان
در ادامه آموزش های اشتباهات رایج در بازاریابی تلفنی در قسمت نهایی همراه شما عزیزان هستم.در این آموزش های تجارت و بازاریابی الکترونیک هدف بررسی روش های غلط و اشتباه در بازاریابی تلفنی است که میتواند یک تجارت را رو به شکست سوق دهد و آن را با اختلالاتی رو به رو کند و به این دلیل ما راهکار های صحیح را در این اموزش ها برای شما عزیزان بازگو میکنیم.

  • نرسیدن به جواب مثبت در مکالمات

دوستان عزیز مورد مهم در این باره این است که شما تلاش کنید و از مشتری خود پاسخ های مثبت بگیرید.سوالات خود را طوری مطرح کنید که پاسخ مثبتی دریافت نمائید و این پاسخ های مثبت میتواند از نظر روان شناسی روی مشتری شما اثر بگذارد و او را به خرید از شما خوش بین تر کند.پس به صورت کاملا هوشمندانه از سوالاتی استفاده کنید که پاسخ های مثبت دریافت نمائید.

  • تحت هیچ شرایطی به مشتری خود پیشنهاد خرید زوری را ندهید

دوستان عزیز اگر مایلید و هدف شما این است که مردم محصولات شما را بخرند و از سرویس ها وخدمات شما استفاده کنند، باید از آن ها بخواهید. این موضوع بسیار واضح است، اما بیشتر مردم منتظر مشتری هستند تا سراغ آن ها بیاید و تقاضای خرید کند. وقتی آن ها با شما تماس می گیرند، احتمالا قصد خرید دارند پس شما نیز با اعتماد به نفس خود به آن ها کمک کنید که برتری محصول شما را ببینند و برای خرید ترغیب شوند.

  • پس از فروش همه چیز را رها نکنید

دوستان عزیز آخرین نکته این است که وقتی تلاش های شما به فروش منتهی شد، تصور نکنید که کار تمام شده است. به اولین فروش به عنوان دریچه ای برای ایجاد روابط پایدار با مشتریان و فروش های آینده بنگرید و آینده کسب و کار خود را بسازید و سعی کنید روابط کاملی با مشتریان خود داشته باشید

ممنونم از همراهی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *