راز های موفقیت یک برند در تجارت،قسمت چهارم

سلام دوستان عزیز روز شما بخیر و نیکی انشاالله
در ادامه سری آموزش های راز های موفقیت یک برند در تجارت در قسمت نهایی این آموزش در خدمت شما عزیزان هستم.در این قسمت میپردازم به ادامه راهکار های قسمت قبل که میتوان با استفاده از اعمال آن در قضیه برندینگ به موفقیت رسید و کسب و کار را به شکوفایی رسانید.تا انتها با من همراه باشید دوستان عزیز

  • برند خود را از روی دیگر برند ها تقلید نکنید

دوستان عزیز وقتی یک برند به وجود آمد و نمایش داده شد دیکر در خاطر بینندگان میماند و نمیتوان دیگر آن را تغییر داد و هنگامی که شما از روی یک برند تقلید میکنید مردم دیگر آن برند را با نام کسب و کار شما به خاطر نمی آورند و با نام قبلی و شرکت قبلی که آن نام را داشته به خاطر می آورند و شما هیچ موفقیتی در مورد آن نمیتوانید به دست آورید.

  • شروع و میان و پایان کار خود را در نظر بگیرید

دوستان عزیز داستان های ساختگی به دست انسان ها،همیشه یک ساختار مشخص را دنبال میکنند حال ساختاری که دنبال می کنند شامل یک شروع، میانه و پایان است. داستان برند شما باید از یک ساختار مشابه تبعیت کند. در ابتدا، شما باید مسئله را پر قدرت شروع کنید و سبک و شخصیت های داستان خود را ایجاد کنید. در میانه های راه روایت این داستان، باید مشکل شخصیت اصلی را مطرح کنید و تعارض هایی که شخصیت اصلی شما با آن ها روبرو می شود را قبل از اینکه بتواند در پایان داستان برایش راه حل پیدا کند را به تصویر بکشید.

  • روشی را انتخاب کنید که بتوانید مخاطب را به سوی خود بازگردانید

دوستان عزیز کاری کنید که مخاطب شما بیشتر بخواهد در کنار شما باشد و دوباره و دوباره به سویتان باز گردد.انجام اعمالی مثل داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی، یا استفاده از تیزر آن ها در کسب و کار خود، ایمیل و غیره را در نظر بگیرید.

ممنونم از همراهی شما عزیزان

موفق باشید

منبع : بیگ تم مرجع آموزش بازاریابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *