نکات برندینگ در استفاده از اینستاگرام – بخش سوم

سلام خدمت دوستان و همراهان عزیز
با ادامه مطلب نکات برندینگ اینستاگرام در خدمت شما دوستان هستم،پس با من تا انتهای مطلب همراه باشید:

  • استفاده از فیلتر در مطالب خود
    کاربران همیشه به سمت محتوایی جذاب ،بیشتر جذب می شوند.شبکه اجتماعی اینستاگرام به طور کلی دارای 20 نوع فیلتر برای تصاویر و همچنین 14 نوع فیلتر برای ویدئو می باشد.عناصر و ویژگی هایی از قبیل نور محیط ،محل قرار گیری ،رنگ ها و فیلترها در این زمینه تاثیر بسیاری می گذارند.شما برای اینکه نظر مخاطبان خود را جلب کنید و یا موضوع مورد تمرکز شما برای مخاطب به خوبی روشن شود ،سعی کنید تصاویر تیره را با پس زمینه ای روشن و همچنین تصاویر روشن تر را همراه با پس زمینه تیره به کار ببرید.

می توان گفت سه نمونه X-Pro II ، Lo-fi و Normal/#nofilter از برترین نمونه فیلتر ها می باشند و Normal/#nofilter از محبوبت بسیار بیشتری نسبت به بقیه برخوردار بوده است و این معروفیت کلا مشخص نیس که بخاطر این بوده است که برندها قبل از استفاده از تصاویر در آنها تغییری ایجاد می کنند و سپس در اینستاگرام قرار می دهند یا نه!!!

اما سه فیلتر پرکاربرد و موثر برای تصاویر : Mayfair ، Inkwell و Mayfair می باشند،که هر کدام درصد مختلفی از تعامل در بین دنبال کنندگان را ایجاد می کنند.

  • هدف گذاری مجدد محتوای تبلیغاتی و بازاریابی
    شما می توانید در کنار اینکه در اینستاگرام فعالیت دارید به طور موازی به بازاریابی در انجامشغول شوید، روشی موثر از نظر هزینه و همچنین می تواند به عنوان یک رسانه یا خروجی برای به اشتراک گذاری ،بهترین برای تبلیغات کمپین شما باشد.برندهای برتر از این روش استفاده می کنند و موجب تعامل و فعالیت زیادی بین دنبال کنندگان شان می شوند.
  • توجه به افرادی که در صفحه شما و با محتوای ارسالی تان ارتباط دارند
    وقتی شما نظری از فردی دریافت می کنید،از او قدردانی کنید و یا جمله مرتبط با نظرش را بگویید ،تا این ارتباط و مکالمه به صورت دو طرفه ادامه یابد.در واقع کلید اصلی، پرسیدن سوال هایی است که باعث شود مخاطبان شما به این سوال ها پاسخ دهند و این جریان به همین صورت ادامه داشته باشد.
  • برگزاری مسابقات و اهدا جوایز به طرفداران خود
    یکی از ساده ترین روشها می باشد برای اینکه در اینستاگرام مخاطبان خود را بیابید و تا تعامل خود را با آنها افزایش دهید و یا به منظور اهداف دیگر.شما می توانید ترغیب کننده خود را به هر شکلی که میخواهید انتخاب نمایید و یا حتی شما می توانید از کاربران تان بخواهید تا برای شما محتوا تولید کنند و این موضوع را از طریق درخواست در قرار دادن تصاویر با استفاده از یک هشتگ بخصوص انجام دهند.
  • محتوای خود را متناسب با حساب کاربری خود در فیس بوک و توییتر قرار دهید
    با اشتراک گذاری مطالب بر این شبکه ها ،موجب هدایت کاربران از این کانال ها به صفحه اینستاگرام شما می شود و به آنها نشان داده می شود که شما در این شبکه هم فعالیت دارید.
  • استفاده از سایر رسانه های اجتماعی
    شما برای هدایت ترافیک بسیار به صفحه اینستاگرام خود از دیگر کانال های ارتباطی که تحت مالکیت دارید و در آنها عضوید استفاده کنید برای مثال استفاده از وب سایت شخصی و یا شبکه های اجتماعی.شما در وب سایت خود ،بخشی را برای ارتباط با شبکه اینستاگرام و دیگر شبکه ها قرار دهید.

از همراهی شما دوستان ،صمیمانه سپاسگزارم
مطالب قبلی این آموزش را می توانید در لینک های زیر ببینید:
نکات برندینگ در استفاده از اینستاگرام – بخش اول
نکات برندینگ در استفاده از اینستاگرام – بخش دوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *