نماد سایت بیگ تم

چطور بازاریابی اینترنتی موفقی داشته باشیم؟

سلام خدمت همراهان بیگ تم

آیا تا به حال با خودتان فکر کردیده اید چرا بعضی از بازاریاب های اینترنتی در کسب و کار خود موفق نشده اند؟و چرا بعضی های دیگر هم به ترتیب پله های موفقیت را طی می کنند!!!!!!

مدیران هر وب سایت با استفاده از روش های مختلف بازاریابی که وجود دارد و دانش اولیه که از بازاریابی دارند, به کسب وکار خود ادامه می دهند ولی نمی توانند در بازاریابی خود موفق باشند که مشکلی اساسی می باشد.ادامه مطالب را دنبال کنید شاید برای شما موثر باشد وبتوانید در کسب و کار خودموفق شوید.

حال بازاریابی اینترنتی را در حالت های مختلف بررسی می کنیم و میبنیم در چه صورتی می توان موفق تر بود

برای اینکه بتوانیم بازدید کنندگان را به مشتریان بالقوه تبدیل کنیم یعنی آن ها را متقاعد کنیم که از محصول یا خدمت ما خریداری کنند باید از ابزاری به نام
(CTA – Call-to-Action)که به معنی درخواست انجام فعالیت است که عبارت است از بنر و یا لینکی که بازدید کننده را به صفحه ای که ما از قبل برای گرفتن اطلاعات بازدید کننده ایجاد کرده ایم راهنمایی می کند.

حال هنر یک بازاریاب اینترنتی است که بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) را چگونه انجام دهد. المان هایی مانند نوع بنر ، اندازه بنر ، مکان قرار گیری بنر ، متن لینک یا متنی که در بنر قرار می دهد ، چیدمان صفحه اعم از تعداد فیلدهای فرم ، تصاویر ، ویدئو ها و یا هر چیز دیگری بر روی بهینه سازی نرخ تبدیل تاثیر می گذارد.

امیدوارم این مقاله برای شما در بازاریابی اینترنتی خود مفید بوده باشد
در ادامه مقالات فروش اینترنتی همراه من باشید

منبع : بیگ تم

خروج از نسخه موبایل