نماد سایت بیگ تم

نحوه قرار دادن برگه دلخواه به عنوان صفحه اصلی (مدرسه 24)

نحوه قرار دادن برگه دلخواه به عنوان صفحه اصلی

نحوه قرار دادن برگه دلخواه به عنوان صفحه اصلی

با یکی دیگر از آموزش های وردپرس فارسی بخش مدرسه وردپرس در خدمتتون هستیم آموزش کاربردی قرار دادن برگه دلخواه به عنوان صفحه اصلی سایت در وردپرس , خیلی وقت ها از قالب هایی استفاده می کنیم که حالت وبلاگی دارن و با نصب کردن این قالب ها صفحه اصلی سایت همون حالت پیش فرض مطالب وبلاگ ما رو نشون میده اما در برخی قالب های وردپرس شاید الگوها و تمپلیت های مخصوص برای برگه های سایت هستیم مخصوصا در قالب های حرفه ای  که طراح میاد مثلا برای صفحه اصلی یه طرح نظر میگیره , صفحع تماس با ما یه برگه خاص با طرح و چیدمان خاص خودش و …

آموزش قرار دادن و نمایش برگه سفارشی دلخواه به عنوان صفحه اصلی

چگونه صفحه اصلی سایت را انتخاب کنیم در وردپرس ؟

نحوه ساخت صفحه اصلی در وردپرس ؟

آموزش مشخص کردن صفحه اصلی در وردپرس …

شاید شما هم یکی از این قالب های حرفه ای  را برای خود انتخاب کردید اما نحوه مشخص کردن الگوی ایجاد شده برای صفحه اصلی را نمیدونید , به فرض یک قالب جدید و حرفه ای  رو وقتی نصب می کنیم نحوه ایجاد سایت مثل اون پیش نمایش قالب رو هم نمیدونیم که قبلا در این باره صحبت کردیم برای اطلاعات بیشتر می تونید پست آموزش درون ریزی در وردپرس رو مطالب کنید بعد از انجام این عملیات شما تعدادی برگه اماده دارید یا اصلا درون ریزی نکردید خودتون تعدادی برگه دارید که می خواهید یکی رو به عنوان صفحه اصلی سایت برگزینید. [ آموزش ساخت و مدیریت برگه ها در وردپرس ]

در بالا اشاره کردم حالت پیش فرض مطالب وبلاگ وردپرس نمایش داده میشه حال به هر نحوی شما می خواید یک برگه سفارشی را در صفحه اصلی سایت خود نمایش بدید برای این کار ابتدا در قسمت مدیریت وردپرس گزینه تنظیمات » خواندن را کلیک کنید در این صفحه باید تنظیمات لازم رو انجام بدید به تصویر زیر نگاه کنید.

در این قسمت ابتدا باید تیک گزینه یک برگه یکتا (پایین برگزنید) رو تیک بزنید بعدش در قسمت پایین بخش مشخص شده برگه نخست رو کلیک کنید و نام اون برگه ای که میخواید به عنوان برگه نخست در صفحه اصلی نمایش داده بشه رو مشخص کنید. حالا یه مثال میزنم برای کاربرد این قابلیت.

اول از همه اینه که در حال حاظر در هر قالب وردپرس این قابلیت وجود داره و بیشترشون به این صورت هست. یکی دیگر که بیشتر دوستان اغلب سوال می کنن سایت هایی هست که با فروشگاه ساز ووکامرس وردپرس در سایتشون بخش فروشگاه راه اندازی کردن در این صورت صفحه اصلی با فروشگاه متفاوت خواهد بود که با این روش می تونید صفحه نخست را برگه shop انتخاب کنید تا در صفحه اصلی محصولات فروشگاه نمایش داده بشه.

مرجع آموزش وردپرس بیگ تم با ما همراه باشید تا به یک وردپرس کار حرفه ای تبدیل شوید.

خروج از نسخه موبایل