نماد سایت بیگ تم

ریدایرکت کردن کاربران بعد از ورود به سایت

ریدایرکن کردن کاربران پس از ورود به سایت

تا به حال به این فکر کردید که کاربرانتون رو بعد از این که با موفقیت وارد سایت شدن به سمت یه پیج خاص هدایت کنید؟ مثلا بخواید کاربرتون قبل از انجام هر بازدیدی در سایت یه اطلاعیه مهم که در یه پست خاص گفته شده رو بخونه؟

بدین منظور خیلی از افراد به دنبال ریدایرکت کردن یوزر هایشون هستن .برای هدایت افراد به سمت صفحه خاصی از سایت این مقاله رو از دست ندید!

افزونه وردپرس ریدایرکت کردن کاربران بعد از ورود به سایت

اولین کاری که باید انجام بدید دانلود و نصب افزونه ای هست که در این جهت به ما کمک می کنه.برای  دانلود افزونه Peter’s Login Redirect  اقدام کنید.

بعد از دانلود افزونه رو نصب کنید.(آموزش نصب افزونه های وردپرس)

برای فعال سازی افزونه مسیر رو به رو رو دنبال کنید: Settings » Login/logout Redirects

اولین آپشنی که در بخش تنظیمات وجود داره برای کاربران خاصه.خاص از این جهت که شما با درج نام کاربری افراد بتونید مسیر افراد رو بعد از ورود به سایت رو توسط اونا تغییر بدید.همون طور که در عکس زیر مشخصه میتونید بعد از ورود نام کاربری خاصی که مدنظرتونه،URL مربوط به همون صفحه ای که میخواید حین ورود و خروج از سایت به سمت اون ریدایرکت شن رو وارد کنید.

تنظیمات خاص افزونه برای کاربران موثر در مدیریت سایت!

شاید عنوانی بالا ناملموس باشه.در واقع منظور از کاربران موثر در سایت میتونه نویسنده های سایتتون،طراح انجم سایتتون،مدیر هر یک از صفحات جتماعی سایتتون و…باشه.با استفاده از این قابلیت این افراد رو به سمت صفحه مدیریت و دسترسی جداگانه ای که براشون تهیه کردید هدایت کنید.افیه طبق شکل زیر نام کاربر رو به همراه URL مربوط به پیجی که مورد ریادایرکتوری قرار می گیره وارد کنید.

بخش دیگه ای از این افزونه مربوط به همه ی کاربراست که می تونید طبق شکل با انتخاب این گزینه و ورود URL هدایت به صفحه رو انجام بدید.

دیگر قابلیت این افزونه هدایت افرادی که تازه ثبت نام کردن به سمت صفحه وروده.یعنی بعد از این که افراد ثبت نامشون تکمیل شد به عنوان کاربر سایت از این به بعد پست ها رو مطالعه کنن.طبق عکس تنطیمات باید URL مربوط به پیج LOG IN یا ورود رو وارد کنید.

امیدوارم این افزونه بتونه تا حدی نیاز های وردپرسیتونو برطرف کنه.فقط به یاد داشته باشید که:

این افزونه برای کاربرانی که در ناحیه ادمین دسترسی دارن عمومیت داره.یعنی اونا هم می تونن با استفاده از دسترسیشون ریدایرکتوری مربوط به ورود یا خروج از سایت رو تغییر بدن.

بدین منظور از بخش تنظیمات پلاگین به Customize plugin برید و در جایی که طبق شکل  با عنوان permission level  وجود داره دسترسی رو به  install plugin تغییر بدید.

منبع: بیگ تم

خروج از نسخه موبایل