نماد سایت بیگ تم

قالب وردپرس مجله وبلاگی hueman

قالب وردپرس

قالب وردپرس

سلام به همه دوستان عزیز در اینبار یک قالب وردپرس مجله وبلاگی رو براتون اماده کردیم نام این قالب وردپرس hueman هستش یک پوسته حرفه ای و بی نظیر برای سایت های وبلاگی , مجله ای , خبری و … ظاهر این قالب خیلی زیباست و کسانی که زیبایی و کاربر پسند بودن سایتشون براشون اهمیت داره این قالب رو از دست ندن. اگر دنبال یک پوسته وردپرس حرفه ای با امکانات و زیبا هستید hueman یک پیشنهاد ویژه می باشد.

قالب وردپرس مجله وبلاگی hueman

قالب وردپرس

قالب وردپرس مجله وبلاگی hueman

تصویر بالا مشخص کننده صفحه اصلی این قالب وردپرس هستش , در ادامه به امکانات ویژگی های این قالب اشاره خواهیم کرد …

این پوسته وردپرس دارای امکانات زیادی هستش که یکی از انها کنترل پنل تنظیمات قالب هستش کاملا حرفه ای جذاب که کنترل بخش های مختلف قالب رو در اخیار شما قرار میده , یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوبش سئو قالب هستش , با این قالب دیگر نگران بهینه سازی و سئو قالب خود نخواهید بود. همچنین این قالب وردپرس سه ستونه هم هستش یعنی میتونید به راحتی حالت نمایش رو به صورت دو ستونه یا سه ستونه انتخاب کنید.

برخی از ویژگی های کلیدی قالب وردپرس hueman

[list_tick]

[/list_tick]

ویژگی هایی که در بالا به انها اشاره شد فقط برخی از امکانات این قالب وردپرس هستش , با دانلود رایگان قالب می تونید سایر ویژگی های قالب رو ببینید.

نحوه نصب قالب وردپرس مثل سایر قالب ها هستش , همچنین چند افزونه هم مورد نیاز هست که با نصب قالب در یک کادر برای شما نمایش داده میشه که چه افزونه هایی رو باید نصب کنید.

امیدوارم مفید واقع بشه براتون … آرزومند بهترین ها برای شما ..

خروج از نسخه موبایل