سلام خدمت شما دوستان عزیز و همراهان ارجمند
در ادامه آموزش های تصورات غلط در مورد بازاریابی شبکه ای در قسمت دوم همراه شما عزیزان هستم.در قسمت قبل مواردی را بررسی کردیم و در این قسمت نیز میپردازیم به ادامه موارد باقی مانده در این زمینه.پس تا انتها با من همراه باشید دوستان عزیز
- در نهایت این اعمال اشباع صورت میگیرد
تصور غلط دیگر در این زمینه تصور اشباع شدن است.اشباع به مرحلهای گفته میشود که بازاریابی شبکهای کل جامعه را فرا بگیرد و بازاریابان دیگر نتوانند مشتری پیدا کنند و این روند را ادامه دهند و تمامی روش های بازاریابی از بین برود و فقط تمامی افراد از این روش اتستفاده کنند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد بسیاری از فعالان که در سطح پائین قرار دارند ضرر خواهند کرد. اما در حقیقت اشباع در بازاریابی شبکهای غیرممکن است زیرا تعداد انسانها نامتناهی است و هر روز افراد جدیدی متولد میشوند در نتیجه بازاریابان خواهند توانست افراد جدیدی را به مجموعه اضافه کنند
- بازاریابی شبکه ای فایده ای ندارد
مورد بعدی این است که این نوع بازاریابی فایده ای ندارد اما حقیقت این است که در سال 2014 این صنعت از بازاریابی حدود 31630000000 دلار در ایالت متحده فروش داشته است. این تعداد در سراسر جهان به 100 میلیارد دلار افزایش یافته است.دوستان عزیز این اعداد به وضوح عملکرد بازاریابی شبکهای را نشان میدهند. موفقیت یا شکست بسیاری از بازاریابیهای شبکهای به تلاش بازاریابان آن کسبوکارها بستگی دارد
- این نوع بازاریابی یک فرقه است
دوستان عزیز تصور دیگر این است که این نوع بازاریابی به حالتی بت مانند تبدیل شده است اما بسیاری از بازاریابان شبکهای نسبت به کارشان متعصب هستند اما اغلب تعصب در همه جا و در تمامی کسب و کار ها وجود دارد. شرکتهای بازاریابی شبکهای نیازی به تعصب ندارند و در واقع آنها بسیار سخت تلاش میکنند تا کارشان را توسعه دهند و آمار و ارقام را حفظ کنند.
در ادامه همراه من باشید