عوامل موثر در افزایش بازدید از سایت

سلام خدمت همراهان عزیز
آیا می دانید چطور بازدید سایت یا وبلاگ خود را افزایش دهید؟
برای افزایش آمار بازدید سایت خود ، می توانید برطبق دو اصل ارزش گذاری و سهولت استفاده و با استفاده از استراتژی ایجاد ترافیک ،بازدید سایت و یا بلاگ خود را افزایش دهید.

بررسی نقش مرورگرها در افزایش ترافیک سایت
تمام مرورگرها سه قابلیت صفحه خانه ،موارد مورد علاقه و تاریخچه را برای کنترل ترافیک دارند و از طریق اینها می توانند ترافیک را کنترل کنند. در این بین صفحه خانه اهمیت بسیاری دارد زیرا همانطور که می دانید اولین صفحه ای می باشد که با باز کردن مرورگر آن را مشاهده می کنید.این صفحه را بارها در طول روز می بینید ،سازمان های سرویس دهنده اینترنت ،نرم افزار مشترکین را طوری تنظیم می کنند که مشترکین با باز کردن مرورگر خود، صفحه سازمان سرویس دهنده را به عنوان صفحه خانه مشترک ببینند و ممکن است مشترکین صفحه خانه خود را تغییر دهند.

سازمان سرویس دهنده اینترنت علاوه بر امکان دسترسی ،نقش مهمی در ترافیک اینترنتی دارد مانند شرکتAOL. شرکت های نرم افزاری که مرورگرها را می سازند می توانند favorites و book marks را مشخص کنند.سیستم های عامل می توانند انتخاب سرویس دهنده اینترنت توسط مصرف کننده را با ساختن نرم افزار مطابق سیستم عامل خودشان کنترل کنند .انصاف در این نوع رقابت موضوع اصلی اقدام دپارتمان قضایی بر علیه شرکت مایکروسافت است.

تاریخچه یک مرورگر از طرف دیگر احتمال بازگشت شما به صفحه ای که قبلا آنجا بوده اید را بیشتر می کند و احتمال به دست آوردن ترافیک بیشتر برای صفحه های با ترافیک بالا را بیشتر می کند.

نقش انتخاب کاربر در ترافیک اینترنتی
وقتی که یک کاربر از امکانات موجود در مرورگر که برای جلب توجه او با هم رقابت می کنند فراتر می رود، دیگر فقط مساله انتخاب او مطرح می شود. کاربران وقتی به سایتی می روند در آنجا لینک های از سایت های دیگر می بینند و ممکن است این لینک ها قدیمی شده باشند و نتواند به آن سایت ها برود پس کاربر به دنبال راهی برای دسترسی مستقیم به موارد مورد علاقه خود است ، در اینجا موتورهای جستجو به کاربران کمک می کنند و یکی از محبوب ترین سایت های اینترنتی در نزد افراد هستند.

از ویژگی های مهم سایت می توان به ارزشمند بودن و روان بودن آن اشاره کرد
اولین ویژگی یعنی اینکه مردم چگونه از نت استفاده می کنند،که جذاب بودن سایت ها برای آنها ارزش است.توجه داشته باشید که ارزش صفحه فعلی ،تضمین ارزش صفحات آینده سایت است،اگر حتی صحفحه فعلی قابل درک نباشد ،ولی نشانه ای وجود داشته باشد که کیفیت صفحات بعدی بهتر خواهند شد کاربر یک یا دو صفحه دیگر را بررسی می کند ،اما اگر ارزشی وجود نداشته باشد کاربر سایت را فوراً ترک خواهد کرد و در اینجا اهمیت محتوای سایت مشخص می شود!!!

دومین اصل این است که باید بین سختی استفاده از سایت و پاداشی که کاربر از بازدید سایت نصیبش میشود تعادل وجود داشته باشد.وقتی روان بودن اتفاق می افتد رهنمود ها و اخطار ها متوقف می شوند، و کاربر بیشتر به خرید چیزی که در سایت ارائه شده یا عضویت در سایت علاقمند است برای اینکه این اتفاق بیفتد باید سایت همزمان جالب باشد و جستجو در آن ساده باشد.

روان بودن یک سایت مفهومی است که در هنگام انتقال از یک سایت به سایت دیگر کاربرد دارد.بنرها ولینک ها متنی باید در محتوای سایت باشد تا انتقال روان از یک سایت به سایت دیگر رافراهم کند، در غیر این صورت با شکست روبرو می شوید.

تاهمینجا!!!!!
ازهمراهی شما دوستان سپاسگزارم
آرزوی موفقیت برای شما دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *