نماد سایت بیگ تم

معرفی افزونه Login with Donbaler OAuth در وردپرس

معرفی افزونه Login with Donbaler OAuth در وردپرس

با سلام و عرض ادب خدمت شما همراهان محترم . امیدوارم که حالتون خوب باشه . دوستان عزیز با یکی از آموزش های کاربردی  در خدمت شما هستیم . در این جا افزونه ای را برای شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن بتوانید از طریق سایت وردپرسی به شبکه اجتماعی دنبالر متصل شوید ، پس با این اموزش وردپرس همراه ما باشید تا با جزییات آن اشنا شوید .

معرفی افزونه Login with Donbaler OAuth در وردپرس

دوستان عزیز شما با استفاده از افزونه ای که براتون معرفی می کنم می توانید در سایت وردپرس به راحتی به شبکه اجتماعی دنبالر متصل شوید و بی آنکه شما نیازی به رمز عبور و یا نام کاربری داشته باشید و فقط لازمه که در ابتدا یک حساب کاربری در دنبالر ایجاد نمایید ، پس این افزونه ورود با استفاده از اطلاعات کاربری دنبالر به یک سایت وردپرس را در بستری امن ایجاد می کند . حال در ابتدا شما می توانید این افزونه وردپرس را از لینک زیر دانلود کنید :
دانلود افزونه Login with Donbaler OAuth
می توانید این افزونه را از لینک فوق دانلود کنید و در وب سایت خود نصب و فعال سازید توجه داشته باشید این افزونه فارسی می باشد و تنظیمات ان بسیار راحت است ، پس شما می توانید با بررسی بخش های مختلف تنظیمات لازمه را انجام دهید .

شاید شما بپرسید دلیل انجام این کار چیست و چرا این افزونه را نصب کنیم ؟
می توان گفت که تقریبا بسیاری از سایت‌ها عضویت و ورود از طریق سوشیال لاگین را به جای پر کردن فرم ثبت‌نام یا ورود مورد استقبال قرار می دهند ، زیرا این کار به عضویت سرعت می دهد و همچنین حساب‌های کاربری تایید شده‌ای در اختیار دارند . ارائه دهندگان هویت که از ایمیل‌هایی مانند گوگل یا یاهو پشتیبانی می‌کنند، می توانند آدرس ایمیل کاربر را به سایت شخص سومی ارجاع دهند و از استفاده ایمیل های ساختگی برای عضویت جلوگیری کنند . شبکه اجتماعی دنبالر هم همانند سایر شبکه های دیگر برای تایید حساب کاربری ، یک ایمیل برای کاربران ارسال می شود تا کاربران حسابی را که خود ساخته اند تایید کنند .

همچنین با توجه به این که گوگل ، یاهو ، فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی در صدد این بودند که به دنبال ابزاری برای ورود بدون درج رمز بگردند که این سرویس با الگو گیری از سرویس‌های مذکور، برای بار اول در بین شبکه‌های اجتماعی فارسی زبان توسط دنبالر ارائه گردیده و با پشتیبانی کاربران وردپرس به سرویس دهی بهتری برسد .

مزایا و ویژگی های افزونه  به صورت زیر است :

دوستان عزیز این هم تعدادی از ویژگی های افزونه این آموزش وردپرس . امیدوارم که این اموزش مورد استفاده شما دوستان قرار گرفته باشد ، از شما دوستان دعوت می کنم با سری آموزش های بیگ تم با ما همراه باشید و از همراهی همیشگی شما هم کمال تشکر را دارم . با آرزوی موفقیت روز افزون و سلامتی برای شما دوستان . برای اطلاع از تازه ترین های بیگ تم در کانال تلگرام عضو شوید .

منبع : بیگ تم ارائه دهنده قالب وردپرس تفریحی و قالب بازی وردپرس

خروج از نسخه موبایل