نماد سایت بیگ تم

دانلود پوسته وردپرس مجله ای i-transform

دانلود پوسته وردپرس مجله ای i-transform

دانلود پوسته وردپرس مجله ای i-transform

قالب وردپرس مجله ای i-ترانسفر با طراحی عالی و زیبا به صورت رایگان می باشد این قالب وردپرس با زبان برنامه نویس وب Html 5 و Css 3 کدنویسی گردیده دارای قسمت اطلاعات تماس در قسمت بالای هدر می باشد . منوی این پوسته ساده و در قسمت هدر قرار گرفه اسلایدر های زیبا و نمایش آخرین مطالب سایت و به صورت دو ستونه طراحی گردیده همچنین دارای تماس با ما اختصاصی و فوتر نیز می باشد .

دانلود پوسته وردپرس مجله ای i-transform

قالب وردپرس مجله ای i-transform محصول سال 2013 بوده و تمام ویژگی های قالب ها را داشته حتی می توان گفت بعلاوه ویژگی های بیشتر دیگری چون گزینه های مدیریت تم , تصویر شاخص , رنگبندی زیبا و پشتیبانی از پلاگین Breadcrumb NavXT و ….. دارای لینگ های اجتماعی (فیسبوک , تویتر و …) جهت به اشتراک گذاشتن مطالب خود به دوستان و آشنایان این قالب وردپرس بدون ساید بار می باشد .

i-transform کاملا ریسپانسیو

این قالب وردپرس کاملا ریسپانسیو بوده که شما با دستگا هایی مختلف با هر سایزی بدون مشکل و بدون تغییر کیفیت به سایت خود مرا جعه فرمایید .

کنترل پنل تنظیمات فارسی و راستچین حرفه ای

شما با کنترل تنظیمات حرف های و راستچین این قالب وردپرس میتوانید قسمت هایی چون اطلاعات تماس در بالای هدر , لایه بندی , …  به سلیقه خود تنظیم نمایید .

ویژگی های کلیدی i-transform

منبع : بیگ تم

خروج از نسخه موبایل