نماد سایت بیگ تم

قالب مجله ای وردپرس nanomag با فروشگاه و انجمن

قالب مجله وردپرس نانومگ

قالب خبری وردپرس نانومگ

قالب مجله ای وردپرس نانومگ «nanomag» یک قالب تضمین شده خبری می باشد که دارای طراحی واکنشگرا و رسپانسیو هست. قالب مجله ای وردپرس نانومگ «nanomag» دارای طراحی گرافیکی و زیبا می باشد که تماما توسط تیم طراحی بیگ تم بصورت فارسی در آمده است. در این قالب شما قادر خواهید بود صفحات متعدد و مختلفی ایجاد کرده و طبق سلیقه خود هر چند وقت یکبار تحولی اساسی در چهره وب سایتتان ایجاد کنید. قادر خواهید بود منوهای بسیار زیبا بسازید و از اسلایدرهای بسیار زیبای آن لذت ببرید. اخبار را در موضوعات وسیعی به نمایش در آورید و از فایل های صوتی و تصویری بطور مستقیم در سایت ها استفاده کنید.

قالب مجله ای وردپرس nanomag با فروشگاه و انجمن

طراح این قالب وردپرس قالب دیگه ای هم داره بنام قالب وردپرس مجله خبری saladmag که اون قالب هم داخل سایت هست و می تونید ببینید. در ادامه برخی ویژگی های کلید و حرفه ای قالب وردپرس nanomag رو با هم بررسی می کنیم.

قالب مجله خبری نانومگ بهمراه فروشگاه و انجمن

قالب مجله ای وردپرس نانومگ «nanomag» یک قالب مجله خبری تضمین شده بهمراه فروشگاه و انجمن می باشد که توسط این دو امکان دارای قدرت بسیاری شده است. قالب وردپرس خبری NanoMag بخوبی توانسته یک فروشگاه اینترنتی را به همراه انجمن در کنار خود جای دهد و آسانی و رضایت خاطر را برای شما و کاربرانتان به ارمغان آورد.

 

چهارده استایل برای صفحه ساز

صفحه ساز

شش استایل برای سربرگ قابل نانو مگ

چهار استایل برای مگامنو

ویژگی های قالب نانومگ

پنل مدیریت کاملا فارسی

 

قالب وردپرس مجله ای نانومگ دارای ویژگی های منحصر بفردی هم هست که باهم می بینیم

قالب وردپرس نانومگ به صورت بسته نصبی ارائه شده یعنی با راه اندازی بسته نصبی شما سایتی دقیقا شبیه به پیشنمایش خواهید داشت و این باعث سرعت عمل در کارهای شما می گردد.

نصب قالب های ویژه در سایت بیگ تم رایگان می باشد

پشتیبانی قالب رایگان می باشد ( برای خریداران از بیگ تم )

 

 

 

درحال حاضر امکان سفارش این محصول وجود ندارد. در صورت جایگزین شدن محصول، فروش محصول مجددا فعال می گردد.

خروج از نسخه موبایل