با عرض سلام خدمت دوستان
همانطور که در آموزش های قبلی ایمیل مارکتینگ را بررسی وتعریف کردم در ادامه آن به مزایای مارکتینگ را در رسانه های اجتماعی می پردازیم.
بیشتر بازدیدها در بازاریابی رسانه های اجتماعی از طریق شبکه ها و رسانه های اجتماعی است.رسانه های اجتماعی که واژه ای فرگیر است ممکن است اقدامات اجتماعی متفاوتی ارائه دهند,و مطالب رسانه های اجتماعی درمورد اتفاقات جدید دنیا می باشد.با ساختن لینک هایی در رسانه های اجتماعی می توانید به سئو سایت خود کمک کنید زیرا که مردم در سایت رسانه های اجتماعی به دنبال پیدا کردن مطالب به روز دنیا هستند پس اتصالات به رسانه های اجتماعی می تواند به طور جدی در برخی از نتایج جستجو تاثیر بگذارد.
این نشان می دهد که ارتباطی بین مارکتینگ و رسانه های اجتماعی وجود دارد و میتواند در افزایش فروش موثر باشد ولی در اینجا عدم درک در دستیابی به چنین نتایجی وجود دارد.حال به بررسی راه های بازاریابی شبکه های اجتماعی می پردازیم:
- تلاش برای شناخت برند(نام تجاری): شما باید از هر فرصتی برای شناخت برند خود تلاش کنید, شبکه های اجتماعی یکی از همین راه ها می باشد زیرا باعث می شود که شما بهتر در دسترس برای مشتریان باشید.
- وفاداری به برند(نام تجاری): طبق تحقیقات انجام شده آرم هایی که در شبکه رسانه های اجتماعی قرار می گیرند وفاداری بالاتری برای مشتریان شما دارد.یک مطالعه منتشر شده از آمریکایی ها,نشان می دهد که 53% از آمریکایی هایی که به دنبال برند در شبکه های اجتماعی بودند, به آن برند ها وفادار تر بودند.
- تلاش برای جمع کردن امتیاز بیشتر: هر پست شما در رسانه های اجتماعی به فرصتی برای مشتریان تبدیل می شود.در این صورت شما به تمام مشتری های خود دسترسی خواهید داشت.هر پست شما به هر صورت در رسانه های اجتماعی باعث می شود که شاید شخصی به آن واکنش مثبت نشان دهد و به سایت شما سر بزند.
- نرخ تبدیل عالی: نتایج بازاریابی رسانه های اجتماعی در نرخ تبدیل در چند راه مجزا می باشد, در رسانه های اجتماعی مارک ها هم می توانند مانند مردم عمل کنند و افراد بیشتر تمایل دارند که با مردم تجارت کنند نه با شرکت ها.تعامل برندها در رسانه های اجتماعی بسیار مهم می باشد.
- عالی شدن مرتبه برند: تعامل منظم با مشتریان یک عامل مهم است.وقتی یک محصول درباره بعضی افراد محبوبیت پیدا می کند, آنها شروع به تعریف کردن آن محصول در رسانه های اجتماعی می کنند, که در اینصورت مخاطبان زیادی طرفدار شما می شوند.نام تجاری شمادر برای کاربران جدید معتبر به نظر می رسد. شما می توانید اقتدار خود را مشاهده کرده و رسیدن به تعامل، بسیار بالا خواهد رفت.
- افزایش ترافیک داخلی: اگر شما در رسانه های اجتماعی تبلیغات نکنید,تنها افرادی که با نام تجاری شما آشنا هستند به وب سایت شما سر می زنند و سایر افراد برای کلمات کلیدی شما با توجه به رنکینگ شما جستجو کرده و وارد سایت شما می شوند.پس هر رسانه اجتماعی باعث افزایش بازدید شما می شود و هر پست فرصت جدیدی برای بازدیدکنندگان جدید است.
- کاهش هزینه های بازاریابی: اگر شما تنها یک ساعت در روز به توسعه محتوای خود بپردازید به سرعت نتیجه آن را خواهید دید.
- بالا رفتن سایت شما در موتورهای جستجو: سئو یکی از بهترین راه ها برای افزایش ترافیک شما می باشد و الزامات موفقیت همواره در حال تغییر است.
- استفاده از تجارب مشتریان ثروتمند: رسانه های اجتماعی دارای کانال های ارتباطی مثل ایمیل هستند و تعامل با مشتریان در رسانه های اجتماعی یک فرصت برای عموم سطح خدمات به مشتریان شما را نشان می دهد.
- بهبود بینش مشتری: رسانه های اجتماعی نقش مهمی در فهمیدن شما به علاقه مندی های مشتریان دارند و می توانید از نظرات کاربران استفاده کنید و آنچه را که بیشتر آنها به آن علاقه دارند تولید نمایید.
این مطالب از مزایای حفظ یک کمپین طولانی مدت مارکتینگ رسانه های اجتماعی بود.
امیدوارم مطالب مذکور در کمک شما دوستان موثر باشد
ازهمرراهی شما متشکرم