نماد سایت بیگ تم

بازاریابی رو به درون چیست؟قسمت سوم

بازاریابی رو به درون

Hand pointing at a Internet Marketing illustration on blue background.

سلام دوستان عزیز وقت شما بخیر
در ادامه سری آموزش های بازاریابی در حالت رو به درون در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.در این سری از آموزش ها میپردازیم به یکی از روش های بازاریابی بسیار موفق و کارآمد که نیاز است در مورد آن نیز اطلاعات کسب کنید و من نیز در این سری از آموزش ها به بررسی کامل آن میپردازم.پس تا انتها با من همراه باشید

عملیات بعدی در این زمینه تبدیل است.دوستان عزیز در این فرآیند وقتی که بازدید کنندگان به وب سایت وارد شدند، گام بعدی این است که به وسیله جمع آوری اطلاعات تماس کاربران وارد شده به وب سایت شما ، آن ها را تبدیل به مشتریان بالقوه کسب و کار خود کنیم.در حالت ابتدایی باید بدانید که ما برای شروع دست کم به ایمیل آنها احتیاج داریم. اطلاعات تماس با ارزش ترین دارایی در بازاریابی آنلاین است و برای اینکه بازدید کنندگان وب سایت و کسب و کار شما این اطلاعات را با میل و اراده خود در اختیار شما قرار دهند در عوض باید به آنها چیزی عرضه کنید زیرا در صورتی که آن ها به میل و اراده خود وارد نکنند شما نمیتوانید کاری کنید. حال آن چیزی که شما میتوانید به آن ها عرضه کنید می تواند محتوایی ارزشمند مانند کتابهای الکترونیکی رایگان یا هر محتوا و مطلبی جالب و ارزشمند برای بازدید کنندگان شما باشد.

حال میپردازیم به مهمترین ابزار ها در این زمینه:

در ادامه همراه من باشید دوستان

منبع: بیگ تم مرجع آموزش های بازاریابی محتوا

خروج از نسخه موبایل