نماد سایت بیگ تم

بازاریابی رو به درون چیست؟قسمت دوم

سلام دوستان عزیز وقت شما بخیر
در ادامه سری آموزش های بازاریابی رو به درون چیست؟ در قسمت نهایی همراه شما دوستان عزیز هستیم.در این سری از آموزش ها در مورد این نوع بازاریابی صحبت میکنیم و روش های ان و همچنین نکاتی مهم موجود در ان را بررسی میکنیم پس تا انتها با من همراه باشید دوستان

موارد بعدی که در موضوعات اصلی وجود دارد به شرح زیر است:

حال در ادامه میپردازیم به عملیاتی که در این زمینه وجود دارد و 4 نمونه از این عملیات را مورد بررسی قرار میدهیم:

دوستان عزیز مورد نخست در این زمینه جذب است.دوستان باید توجه کنید که ما هر ترافیکی را برای وب سایت نمی خواهیم، بلکه ترافیک صحیح، موثر و اثربخش مورد نیاز ما و وب سایت ماست. در واقع می خواهیم کاربرانی در دنیای اینترنت به وب سایت ما هدایت شوند که به احتمال زیاد در نهایت به مشتریان بالفعل ما و مشتریان راضی تبدیل گردند. اما آنها دقیقاً چه کسانی هستند؟ نکته مهم این است که ما این مشتریان و کاربران را بشناسیم حال باید توجه کنید که مشتریان ایده آل ما، به عنوان افراد خریدار یا buyer personas شناخته می شوند و در اینجا منظور افرادی هستند که زمینه کاری یا علاقه مندی آن ها با کسب و کار شما مرتبط است. نوعی مشتری خاص هستند که اهداف، چالش ها، رایج ترین ایرادات به محصولات و خدمات و همچنین اطلاعات شخصی و جمعی در میان همه اعضای آن مشترک است .در واقع خریداران شما افرادی هستند که در اطراف کسب و کار شما قرار دارند و در همه حالات به کسب و کار شما توجه خاصی دارند.

حال که جذب کاربران را مورد بررسی قرار دادیم باید مهمترین ابزار های موجود در این زمینه را بررسی کنیم این ابزار ها عبارتند از:

در ادامه همراه من باشید دوستان

منبع: بیگ تم مرجع آموزش ایمیل مارکتینگ

خروج از نسخه موبایل