نماد سایت بیگ تم

افزونه ارسال feedback و فرم تماس در وردپرس

افزونه ارسال feedback و فرم تماس در وردپرس

افزونه ارسال feedback و فرم تماس در وردپرس

در وردپرس برای ایجاد بخش ارتباط با ما به صورت ارسال فرم یا بازخورد از جانب کاربر همون feedback افزونه ای وجود داره بنام Usernoise modal feedback / contact form که به صورت حرفه ای این بخش رو به سایت وردپرس شما اضافه می کنه. قابلیت بسیار خوبی که این افزونه وردپرس داره نمایش دکمه ارسال باز خورد در کناره سایت به صورت ثابت هست که همیشه در دید کاربران سایت می باشد. اگر زمینه کاری سایت وردپرسی شما به صورتی هست که می خواهید از کاربران خود بازخورد دریافت کنید این افزونه می تونه براتون بهترین انتخاب باشه.

افزونه ارسال feedback و فرم تماس در وردپرس

همون طور که از عنوان مطلب هم مشخص هست میشه از این افزونه برای فرم تماس با ما در وردپرس نیز استفاده کرد , این افزونه در مخزن وردپرس حدود 160,485 بار دانلود داشته تا تاریخ 93/11/24 که آخرین بروز رسانی افزونه هم 2014-12-23 هست. پس یکی از افزونه های وردپرس کاربردی هست که نیاز وب سایت شما رو از نظر فرم تماس با ما و ارسال feedback برطرف می کنه.

افزونه بسیار حرفه ای بوده و به هیچ عنوان نیاز به کوچک ترین تغییرات در کد و … نداره , به راحتی و خیلی آسون در محیط مدیریت بخش مربوط رو کافیه فعال کرده تا در سایت نمایش داده شود. ماژول وردپرس Usernoise modal feedback / contact form انتقادات و پیشنهادات ( بازخورد کاربران ) رو در محیط مدیریت وردپرس ذخیره می کنه تا مدیر سایت بتونه اونا رو کنترل و بررسی کنه.

برخی ویژگی های افزونه وردپرس usernoise

لینک دانلود در ادامه می باشد , افزونه رو از مخزن وردپرس دانلود و روی وردپرس خود نصبش کنید نحوه نصب افزونه در وردپرس هم قبلا در سایت توضیح داده شده.

امیدوارم مفید واقع بشه براتون. همیشه وردپرسی باید در کنار بیگ تم

منبع: بیگ تم

خروج از نسخه موبایل