نماد سایت بیگ تم

پوسته وردپرس چند منظوره Sarraty

پوسته وردپرس چند منظوره Sarraty

پوسته وردپرس چند منظوره Sarraty

با ی*-ک پوسته وردپرس حرفه ای دیگر در خدمتتون هستیم قالب چند منظوره sarraty حرفه ای , زیبا شناخته شده به عنوان بهترین قالب وردپرس که دارای امکانات بی نظیری می باشد این پوسته می تواند مناسبترین قالب برای زمینه های مختلفی باشد , مناسب برای سایت های شرکتی وردپرس , مناسبترین قالب برای سایت های تجاری , استفاده برای سایت شخصی با چیدمان دلخواه و … به طور کلی به حالت چند منظوره می توان از این قالب استفاده کرد.

طراحی شده با تکنولوژی جدید دنیای وب

این پوسته وردپرس با تکنولوژی های جدید وب طراحی شده html5 , css3 با طرح های و چیدمان های مختلف که به دلخواه می توان کاملا آن را سفارشی سازی کرده و به نمایش گذاشت. یکی دیگر از نکاتی که امروزه برای هر سایتی یم تونه مهم باشه حالت responsive بودن قالب های وردپرس هست که قابلیت نمایش در دستگاههای موبایل و … را دارند و این پوسته کاملا برای هر دستگاهی پاسخگو می باشد.

کاملا سئو بهینه

از دیگر ویژگی های خوب  این پوسته می توان به بهینه بودن آن اشاره کرد امروزه سئو و بهینه بودن قالب و سایت برای هر وبمستری بیشترین اهمیت را دارید با قالب حرفه ای وردپرس sarraty نگران سئو و بهینه بودن قالب نخواهید بود.

برگه ساز حرفه ای با قابلیت کشیدن و رها کردن

یکی دیگر از موردی که قالب های جدید و حرفه ای وردپرس امروزه دارا می باشند قابلیت برگه ساز می باشد بخش برگه ساز این پوسته بسیار حرفه ای می باشد و با این قابلیت به راحتی می توانید بی نهایت برگه با چیدمان های زیبا و کاملا به سلیقه ایجاد کنید. با این قابلیت می توانید سایت خود را کاملا شخصی سازی کنید و چیدمان سایت خود را از دیگر سایت ها حرفه ای تر به نمایش بگذارید.

مگا منو های حرفه ای ( چیدمانی زیبا و بی نظیر )

امروزه مگا منوها برای هر سایتی می تونن مناسب باشن با این پوسته وردپرس چند منظوره می توانید منوهای مختلفی را به طرح ها و شکل های مختلفی ایجاد کنید و دسترسی به مطالب را برای کاربران سایتتون آسون تر کنید مگا منو ( منویی که می توان در آن تصویر , لیست مطالب , محصولات , اعضای تیم , همکاران , لیست خدمات و … ) به راحتی به نمایش گذاشت در پیش نمایش آنلاین می توانید اشاره گر ماوس رو روی منوها ببرید تا قابلیت مگا منو رو ببینید.

پشتیبانی از افزونه revslider به ارزش 16 دلار

شاید با افزونه revslider آشنایی داشته باشید افزونه ای که امروزه برای تمامی قالب های وردپرس استفاده میشه و به عنوان بهترین اسلایدر شناخته شده ارزش این افزونه 16 دلار می باشد با این افزونه می توانید به راحتی اسلایدر های حرفه ای با قابلیت متحرک بودن متن ها و تصاویر ایجاد کنید این قابلیت سبب حرفه ای تر و زیبا تر شدن سایت می شود.

قابلیت دو زبانه شدن

فارسی سازی قالب وردپرس sarraty و ترجمه به صورت استاندارد می باشد یعنی اگر روی وردپرس فارسی نصب کنید به صورت راستچین می باشد و در وردپرس انگلیسی به صورت چپ چین که می توان حالت دو زبانه شدن را به راحتی به صورت دستی اضافه کرد همچنین این قالب از افزونه چند زبانه کردن سایت wpml کاملا پشتیبانی می کند.

در تصویر زیر می توانید سایر قابلیت ها و امکانات این قالب حرفه ای وردپرس را مشاهده کنید.

پوسته وردپرس چند منظوره Sarraty

پوسته وردپرس چند منظوره Sarraty

براخی ویژگی های کلیدی قالب وردپرس sarraty

پکیجی که برای فروش قرار داده شده دارای فایل های راهنما , فونت ایکون ها , پوشه قالب , فایل های درون ریزی اسلایدر می باشد.

 

برای راه اندازی فروشگاه می توانید افزونه فروشگاه ساز ووکامرس را نصب کنید.

ارائه این محصول به یکی از دلایل زیر متوقف شده است :

  • توقف فروش توسط سازنده اصلی
  • مشکلات متعدد در محصول
  • منسوخ شدن محصول
  • بروزرسانی دیر هنگام

پیشنهاد های ویژه دیگر

خروج از نسخه موبایل