سلام دوستان عزیز.وقت بخیر
در ادامه مقاله مذاکره تجاری با بازاریابی رسانه های اجتماعی همراه شما هستم.تا انتها همراه من باشید
در نتیجه ی این تصاویر ممکن است افراد بیشتری ، خواستار گفت و گو و مذاکره با Warren Buffett باشند،در این صورت اگر با این شخص مذاکره داشته باشید، رفتار آنها بیشتر منصفانه خواهد بود.هر کس که در حال برنامه ریزی برای انجام مذاکره با دیگران است ،نیاز به این دارد که از تصویر اینترنتی خود،مطمئن شود.استفاده از وب سایت های رسانه های اجتماعی ،به شما و موقعیت شما کمک می کند تا به صورتی که می خواهید توسط دیگران دیده شوید.پس لازم است در این زمینه فعال باشید تا دیگران تصویر دقیقی از شما و کسب و کارتان بدست اورند.اگر شما می خواهید وارد مذاکره تجاری با افراد دیگر شوید ،به احتما زیاد آن افراد نام شما یا برند تجاری تان را در گوگل سرچ کرده اند تا ببینند چه چیزهایی از شما پیدا می کنند و می توانند یادبگیرند
آن فرد ممکن است تمام چیزهایی که در مورد شما پیدا کرده است را بخواند و نتایج انها ممکن است تاثیرات زیادی در مذاکره تجاری با شما داشته باشد.برخی هم در این میان هستند که فکر می کنند بازاریابی شبکه های اجتماعی در دنیای کسب و کار حرفه ای ،جایی ندارد ،این تفکر مربوط به خیلی سال های قبل می باشد و یک تفکر اشتباه است.
امروزه موتورهای همه چیز را ضبط و بررسی می کنند،و افرادی که در گوگل سرچ می کنند ،انتظار دارند که همه چیز را در آن بیابند و وقتی چیزی را که مدنظرشان می باشد پیدا نکنند،به ان مشکوک می شوند!!
شاید شما فکر کنید که وب در حال حاضر و در آینده از قدرت کمی برخوردار خواهدشد،ولی درست نقطه ی مقابل ان است،یعنی دنیای وب بسیار قدرتمند خواهد شد.هر چه زودتر این واقعیت را بپذیرید که نیاز به استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی در کسب و کار انلاین خود دارید و برای شما بهتر خواهد بود.
استراتژی مطالب ارسالی، چگونگی ایجاد موقعیت خود در شبکه و موارد دیگر در شبکه های اجتماعی ضروری می باشد و شما نیاز به انتخابی عاقلانه دارید.همیشه در کار خود صداقت داشته باشید و برای دیگران احترام قائل شوید، که این ها بسیار با ارزش و بی قیمت می باشد.اگر شما کارهای خود را بر این مبنا یعنی صداقت و راستگویی قرار دهید،می توانید موفقیت بسیاری و موقعیت تجاری خوبی برای خود ایجاد نمایید.
از همراهی شما دوستان سپاسگزام
مذاکره تجاری با بازاریابی رسانه های اجتماعی ،قسمت نخست
مذاکره تجاری با بازاریابی رسانه های اجتماعی ،قسمت دوم