نماد سایت بیگ تم

قالب حرفه ای تفریحی مجله خبری official وردپرس

قالب حرفه ای تفریحی مجله خبری وردپرس

اینبار یک قالب تفریحی مجله خبری وردپرس حرفه ای رو آماده کردیم که واقعا بی نظیره و سرشار از امکانات حرفه ای , این قالب برای سایت های تفریحی , خبری , مجله ای و وبلاگی خیلی مناسب هستش البته میشه در زمینه های مختلف نیز ازش استفاده کرد و این مونده به سلیقه ی وبمستر که بخواد چه قالبی رو برای سایتش انتخاب کنه.می تونم بگم یکی از قالب های حرفه ای وردپرس هستش با انعطاف و قابلیت هایی که داره و در ادامه در موردش بیشتر گفته میشه. تا حالا حتما شده که دنبال قالبی بگرید که دو ستونه باشه یا سه ستونه و حتی چهار ستونه , این قالب وردپرس واقعا آدم و حیرت زده می کنه که دارای چهار ستون هستش به صورتی که اگه از یک ستون استفاده نشه و سه ستونه باشه هیچ مشکلی در نمایش پیش نمیاد و این به دلیل رسپونسیو بودن ( پاسخ گو بودن ) قالب هستش یعنی از انواع دستگاههایی چون تبلت , گوشی و … کاملا پشتیبانی می کنه.

بروز رسانی قالب به نسخه 1.4.1 در تاریخ 93/4/26

قالب حرفه ای تفریحی مجله خبری official وردپرس


قالب مجله خبری وردپرس فارسی حرفه ای و زیبا

قالب مجله خبری وردپرس فروشگاهی

با این قالب مجله خبری وردپرس می تونید در کنار سایتتون یک فروشگاه حرفه ای نیز داشته باشد , قالب با افزونه فروشگاه ساز ووکامرسی وردپرس کاملا سازگاری داره و می تونید به عنوان فروشگاه نیز از ان استفاده کنید.

قالب حرفه ای مجله خبری oficial فارسی وردپرس راستچین

قالب وردپرس کاملا فارسی و راستچین

همون طور که در بالا گفته شد قالب دارای امکانات بسیار زیادی می باشد که کاملا فارسی و راستین شده و هیچ مشکلی نداره , همچنین دارای فایل رایت تو لفت می باشد RTL , پس هیچ شکی در مورد قالب نداشته باشد. اسم این قالب مجله خبری official می باشد

قالب حرفه ای مجله خبری oficial فارسی وردپرس راستچین

بخش امتیاز دهی حرفه ای

این قالب مجله خبری وردپرس دارای بخش امتیاز دهی به مطالب رو داره و بسیار پیشرفته هستش که می تونید انواع پست ها رو به شکل های مختلف بررسی و امتیازدهی کنید , مثلا یه مطلبی تو سایت گذاشتید مطلبشم درباره ی نرم افزار یه گوشی هستش می تونید انواع دستگاههای موبایل رو برای این نرم افزار نقد کنید و در صد امتیاز و محبوبیت این نرم افزار بین انواع دستگاهها رو مشخص کنید برای بازدیدکننده هاتون البته مثال بود کلی بگم کاربردهای بسیاری داره.

برخی از ویژگی های قالب مجله خبری وردپرس :

[list_tick]

[/list_tick]

همون طور که گفته شد و خوندید قالب واقعا واکنشگرا و منعطفی هستش و می تونید پیشنمایش نسخه ی اصلی قالب از طریق لینک زیر مشاهده کنید.

پیشنمایش نسخه ی اصلی قالب

قیمت ۴۵۰۰۰  رایگان شد

خروج از نسخه موبایل