نماد سایت بیگ تم

تخفیف نوروز 96

تخفیف نوروزی بیگ تم

تخفیف نوروزی بیگ تم

با سلام خدمت همه دوستای عزیز, قبل از همه چیز سال جدید رو به همه شما عزیزان و خانواده هاتون تبریک عرض می کنم. امیدواریم سال 96 سرشار از سلامتی و آرام باشه براتون. امسال هم مثل سال های قبل برنامه تخفیف نوروزی رو داریم که امیدواریم راضی کننده باشه برای همه عزیزان.

چه بخوایم چه نخوایم سال 95 رو به پایان است . در این سال اتفاقات زیادی رخ داد. ما با کارهای دیگه کاری نداریم در مورد خودمون حرف بزنیم. کاربران زیادی ممکنه از ما ناراحت شده باشن یا یکسری مواردی پیش اومده باشه که دل کسی از ما رنجیده . بنده هادی قربانی مدیر سایت بیگ تم از همینجا تقاضای حلالیت دارم. ما را هنگام دعای تحویل سال خود بی نصیب نکنید.

برای سال جدید برنامه و اهداف بزرگتری در نظر داریم . اگر دقت کرده باشید این اواخر زیاد روی سایت مطالب جدید قرار نداریم و مشغول برنامه ریزی خدمات جدید و بهتر تر کردن خدمات خود بودیم . به امید خدا فعالیت های جدید از اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

تخفیف نوروزی بیگ تم

امسال قصد داریم درصد تخفیف رو طوری در نظر بگیریم که همه بتونن خرید های لازم خودشون رو انجام بدن . همچنین یه خبر خوب اینکه بجز تخفیف چند هدیه از طرف بیگ تم به ازای هر خرید دریافت خواهید کرد. و اما یه خبر عالی دیگه اونم اینکه ما چند جایزه برای مشتریان در نظر گرفتیم و یک جایزه ویژه هم برای نفر اول در نظر گرفته شده.

درصد تخفیف در نظر گرفته شده 60 می باشد . یعنی برای خرید از سایت بیگ تم می توانیم کلیه محصولات را با 60 درصد تخفیف بخرید. و در کنار این تخفیف عالی چند محصول را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. به ارزش 230 هزار تومان البته قابل ذکر است فقط مشتریانی شامل این 230 هزار تومان میشن که خریدهاشون بیش از 100 هزار تومان باشه.

هدیه

هدیه 230 هزار تومانی ما شامل:

جوایزی که در نظر گرفته شده

تخفیف با جایزه

1- جایزه ویژه ای که ما برای این مدت در نظر گرفتیم فقط برای یک نفر می باشد . ارزش این جایزه یک میلیون و نیم خواهد بود . و برای نفر اول خواهد بود.

2- نفر دوم تا چهارم قالب 400 هزار تومانی ” قالب وردپرس کانی شاپ ” خواهد بود.

3- برای نفر پنجم تا دهم 70 در صد تخفیف خرید محصولات بیگ تم به مدت 2 ماه خواهد بود.

امیدواریم که تخفیف امسال ما برای شما عزیزان راضی کننده باشه و بتونیم بهتر از قبل در خدمت شما عزیزان باشیم.

لازم به ذکر است تیم بیگ تم در ایام نوروز مثل سایر روزها در خدمت کاربران عزیز خواهد بود و فقط روز  13 فروردین ممکن است در دسترس نباشیم.

کد تخفیف: norooz96 شامل 60 درصد خرید کلیه محصولات 

خروج از نسخه موبایل