نماد سایت بیگ تم

نکات ایمیل مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک-بخش اول

سلام خدمت همراهان بیگ تم
در مطالب قبلی با بازاریابی ایمیل مارکتینگ و نکات آن آشنا شدیم و می توان گفت که ایمیل مارکتینگ روشی است که با صرف کمترین هزینه،می توانید با مشتریان خود در ارتباط باشید.در این مطالب به بررسی نکاتی از ایمیل مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک می پردازم:

شما می توانید یک فرم برای عضویت در خبرنامه خود ایجاد کنید و آن را در صفحه اصلی سایت،شبکه های اجتماعی ،وبلاگ و هر جایی که می دانید طرفدار محصولات و خدمات شما،حضور دارند،قرار داده و به اشتراک بگذارید و از این طریق می توانید اطلاعات آنها را در هنگام ثبت نام بدست آورید و از آنها در صورت نیاز استفاده کنید.مثالا برای ارسال هدیه و جوایز به آنها.

شما می توانید از این طریق،برنامه های جدید و به روز رسانی های خود و همچنین فروش های ویژه تجارت الکترونیک و تخفیف های خود را به اطلاع سایرین برسانید و با قرار دادن گزینه ای در فرم ثبت نام خود می توانید،به مشترکین خود این امکان را بدهید که حق انتخاب در دریافت انواع اعلامیه ها را داشته باشند،بدین ترتیب می توانید آنها را از تمام مسائل باخبر کنید.

شما می توانید در ایمیل خوش آمد گویی خود،بگویید که چرا باید مردم،شما را انتخاب کنند،و نام آنها در لیست شرکت شما قرار گیرد.حتی شما می توانید با ارسال پیشنهاد ویژه در ایمیل خوش آمدگویی ،نظر مشتریان خود را جلب نمایید.

لازم است که ایمیل های کمپینی شرکت تان با ظاهر و حس محصول شما هماهنگی داشته باشد. باید توجه داشته باشید که تنظیمات رنگی خبرنامه با لوگوی شرکتتان و محتوای ،هم خوانی داشته باشد.

شما می توانید با استفاده از تیزر و تعدادی عکس به معرفی محصولات خود بپردازید ،زیرا شما می توانید از این طریق به کاربران خود که وقت کمی برای مطالعه مطالب شما دارند کمک کنید، . تمام توضیحات خود را در یک پاراگراف و به زبان ساده خلاصه کنید.مشترکین می توانند در کمترین زمان با شما ارتباط برقرار کنند.

اگر خبرنامه ای را به صورت گروهی ارسال می کنید،این خبرنامه برای چند نفر ارسال شده است،پس لازم است قبل از ارسال محتوای خود را بررسی نموده و ویرایش کنید،زیرا بعد از ارسال،امکان بازگشت ندارید.

ادامه ی نکات این پست را در مطالب بعدی برایتان می گویم
از همراهی شما سپاسگزارم

خروج از نسخه موبایل