سلام دوستان همراه.امیدوارم خوب و سلامت باشید
در ابتدای این مطلب از شما عزیزان سوالی دارم،در صورت ندانستن پاسخ ان با من همراه باشید.
بنظر شما آیا بازاریابی موتورهای جستجو در افزایش سود بازاریابان B2B موثر است؟
معاملات B2B با اکثر معاملات مصرف کنندگان متفاوت می باشد،زیرا در این بازاریابی،تصمیم گیری ها بر اساس هماهنگی بین افراد متخلف قبل از معامله نهایی می باشد،پس نیاز به یک زمان بین تحقیق درمورد محصول و نهایی شدن سفارش هست.
“The Role of Search in Business to Business Buying Decisions” یک نظرسنجی 40 سوالی ، که بر روی جمعیت آماری 1500 نفری مطالعات تحقیقاتی خود را انجام داد.این نظر سنجی نکات بسیاری دارد ،که در زیر به بعضی از آنها پرداخته ام :
از شرکت کنندگان در این نظرسنجی که درمورد چگونگی انجام معاملات B2B سوال شد،که 93.2 درصد از آنها خرید آنلاین را ترجیح دادند. و 95.5 درصد از شرکت کنندگان ،اعلام کردند که برای پیدا کردن معاملات B2B از موتورهای جستجو استفاده می کنند.
هنگامی که از آنها درباره روش های کسب اطلاعات سوال شد، 63.9 درصد آنها موتورهای جستجو را به سایت های سازندگان آن محصول ،پورتال ها و سایت های تجارت الکترونیک ترجیح دادند،زیرا به خاطر سپردن آدرس سایت آنها مشکل بود.
می توان نکات کلیدی از نظرسنجی مذکو بدست آورد:
موتورهای جستجو نقش مهمی در معاملات B2B دارد.
خریداران سایت های B2B از موتورهای جستجو برای تحقیقات خود استفاده می کنند.
یکی از محبوب ترین موتورهای جستجو گوگل می باشد.
رتبه ،نیز یک فاکتور می باشد،زیرا سه لینک ابتدای موتورهای جستجو توجه جستجوگران را به خود جلب می کنند.
پس می توان در اینجا بیان کرد که بیشتر ترافیک یک سایت مربوط به موتورهای جستجو می باشد، داشتن موقعیت خیلی خوب در نتایج جستجو بسیار مهم و حیاتی می باشد.ترافیک موتورهای جستجو هم هدفمند می باشد،زیرا خریدان بالقوه سایت B2B ،سایت شما را از طریق موتورهای جستجو یافته اند،و خریدارانی هستند که به دنبال خدمات و محصولات شما بوده اند و مستعد شنیدن پیام های بازاریابی شما می باشند.
پس بازاریابی موتورهای جستجو از سایر تبلیغات متمایز می شود!!!!!!!!!!
ازهمراهی شما با یکی از مطالب بازاریابی ممنونم
با من همراه باشید
دیدگاهتان را بنویسید