سلام دوستان عزیز
دوستان عزیز در این آموزش تجارت الکترونیک در خدمت شما هستم با یکی دیگر از آموزش های بازاریابی و فروشگاه اینترنتی.دوستان همه شما وقتی در جستجوی کالایی در دنیای اینترنت هستید تعداد محدودی فروشگاه اینترنتی مناسب می شناسید و به آن ها به دلیل تبلیغات و همه گیر بودن آن ها اعتماد دارید و سپس طبیعتا سراغ کالای مورد نظر خود را از آن ها می گیرید ،اما ممکن است آن را یافت نکنید و وقتی امید خود را از دست دادید به وب سایت گوگل رفته و کالای مورد نظر خود را در آن جستجو می کنید،و پس از جست و جو های پیاپی بالاخره موفق می شوید و سفارش خود را ثبت و در انتظار دریافت می مانید ، اما این همه ماجرا نیست.
اما دوستان بهتر است در مورد این موضوع کمی سوال از خود بپرسیم.شما از کدام فروشگاه خرید کرده و چرا آن فروشگاه خاص را انتخاب کرده اید؟آیا باز هم از همان فروشگاه قبلی خرید خواهید کرد؟دلیل این کار شما چیست؟دوستان عزیز هر روز تعداد جدیدی فروشگاه در دنیای اینترنت با هزینه های کم و زیاد ایجاد میشود و محصولات متعددی را نیز برای مشتریان اینترنتی عرضه می کنند.اما چند درصد از آن ها شانس بقا دارند؟ چند مورد از آن ها موفق میشوند؟ چند مورد از آن ها از بین میروند؟
دوستان عزیز برای مثال شما تصور کنید که یک فروشگاه لوازم کامپیوتر چقدر مشتری دارد؟ برای پاسخ به این سوال چگونه میتوانیم عدد صحیح و یا حتی عددی تقریبی در این خصوص اعلام کنیم در حالیکه نمی دانیم مکان آن فروشگاه در کجا واقع شده است و چقدر وسعت دارد و یا در ویترین فروشگاه چه اجناس و کالاهایی قرار گرفته و چگونه این کالا ها چیده شده اند؟ و یا برخورد فروشندگان ان فروشگاه با مشتریان چگونه است؟ و سوالات بسیاری دیگر.پس در ادامه همراه من باشید تا در این موراد صحبت کنم.
موفق باشید
دیدگاهتان را بنویسید