نماد سایت بیگ تم

افزونه Easy Digital Downloads – دانلود به ازای پرداخت

افزونه Easy Digital Downloads - دانلود به ازای پرداخت

دانلود به ازای پرداخت در وردپرس با افزونه  EDD

امروز قصد داریم افزونه Easy Digital Downloads را به شما معرفی کنیم. که یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای فروش محصولات یک سایت البته محصولات دیجیتالی که قابلیت های بی نظیری داره. قطعا شما در سایت هایی فروش مجازی محصولات را دیده اید که از این راه به کسب درامد می پردازند. خب دانلود به ازای پرداخت یکی از راههای فروش محصولات مجازی از جمله فایل ها ، ویدئو و خیلی از محصولات دیگر می باشد . شما با افزونه Easy Digital Downloads که یک افزونه بسیار حرفه ای است قادر به فروش محصولات مجازی خود و یا راه اندازی سیستم آنلاین دانلود به ازای پرداخت در وردپرس خواهید بود. این افزونه کاملا از زبان فارسی و از واحد ارزی ریال و تومان ایران پشتیبانی می کند. و این افزونه کاربردی به زبان کاملا فارسی اطلاعات و گزارشات دقیقی در مورد فروش و دانلود محصولات به شما ارائه می دهد..  و همچنین درگاه های متعددی برای این افزونه طراحی شده است برای مثال بانک ملت ، فراگیت ، پارس پال و … که می توانید به راحتی از این درگاه ها استفاده کنید. و همچنین شما در بخش مشتریان، موجود در افزونه  وردپرس easy digital downloads قادر به دیدن  تمامی مشتریان خود با نام و مشخصات خواهید بود .

اگر درباره ی افزونه های دانلود به ازای پرداخت چیزی شنیده باشید یا دیده باشید هر کدوم قابلیت ها خوبی دارند مثل افزونه ووکامرس فارسی , یا افزونه های درگاه پرداخت ها مثل پی لاین , پارس پال , بانک ملت و…  افزونه Easy Digital Downloads مخففش EDD هست این قابلیت رو به وردپرس شما اضافه می کنه که بتونید فایل هایی رو که برای دانلود قرار میدهید را مدیریت کنید.

[tie_list type=”checklist”]

برخی از ویژگی ها و امکانات افزونه:

[/tie_list]

اگر شما هم دنبال افزونه ای برای مدیریت دانلود ها و فروش محصولات به صورت مجازی و دانلودی در سایت وردپرس خودتون هستید حتما افزونه Easy Digital Downloads رو امتحان کنید.

نحوه نصب افزونه مانند سایر افزونه های وردپرس هستش اگه اطلاعاتی ندارید پست نصب افزونه وردپرس رو در بخش آموزش وردپرس مطالعه کنید.

دانلود افزونه درگاه پرداخت های  ایرانی Easy Digital Downloads

اگر شما می خواهید برای فروش محصولاتتان با افزونه  Easy Digital Downloads از درگاه پرداخت بانک ملت استفاده کنید افزونه درگاه بانک ملت رو دانلود و نصب کنید.

[button color=”green” size=”small” link=”http://dlbigtheme.ir/free-plugin/bank-mellat-edd-gateway.zip” icon=”” target=”false”]دانلود افزونه بانک ملت[/button]

 

می توانید افزونه Easy Digital Downloads را را در قسمت پایین دانلود کنید.

خروج از نسخه موبایل