نماد سایت بیگ تم

ارسال ایمیل های سفارشی با Email Templates

ارسال ایمیل های سفارشی با Email Templates

سلام دوستان و همراهان محترم آموزش های وردپرس . روزتون بخیر و سلامتی . شما مدیران وب سایت ها برای این که بخواهید با کاربران خود ارتباطی داشته باشید و یا از تخفیف های وب سایت خود انها را اگاه سازید ؛ به انها ایمیل هایی را ارسال می کنید که این ایمیل ها یک ساختار ساده و حالت اداری دارد که دارای امضا و مشخصات سایت شما می باشد ، که چندان زیبا نیست و بهتره که شما تغییراتی را در ساختار ایمیل هایی که برای کاربران خود می خواهید ارسال کنید ، ایجاد نمایید و قالب های زیباتری را برای ایمیل های خود داشته باشید ، پس با اموزش ارسال ایمیل با قالب های سفارشی با ما همراه باشید .

ارسال ایمیل های سفارشی با Email Templates

با استفاده از افزونه Email Templates شما می توانید ایمیل های خود را سفارشی نمایید و ظاهر ایمیل خود را تغییر دهید و لوگوی سایت خود را در ایمیل قرار دهید و سایر شخصی سازی های دیگری که با این افزونه می توانید انجام دهید . برای شروع کار شما می توانید این افزونه را از لینک زیر دانلود کنید :
دانلود افزونه Email Templates
وقتی فایل افزونه وردپرس را دانلود کردین و در سایت خود نصب و فعال سازید تا بتوانید به تنظیماتش دسترسی داشته باشید و به گزینه ی ” نمایش ” در پنل وردپرس خود بروید و زیر منوی Email templates را انتخاب نمایید تا به صفحه ی تنظیمات افزونه بروید و در این جا گزینه هایی که در صفحه ی تنظیمات این افزونه هست و باید شما انجام دهید را بررسی می کنیم :

در این بخش شما باید نام فرم و همچنین ایمیل فرستنده را بنویسید .

در تنظیمات اینجا نحوه ی نمایش ایمیل به فرستنده را مشخص می کنید که به طور جعبه ای و یا به صورت تمام صفحه ای باشد و همچنین رنگ مناسبی را برای پس زمینه ایمیل مشخص کنید .

در اینجا شما باید لوگو ،متنی را به جای لوگو ،محل قرار گیری لوگو ، رنگ پس زمینه ، اندازه ی متن و رنگ متن را شخص نمایید .

این بخش مربوط به تنظیمات بدنه ی اصلی در واقع همان بخشی که متن در آن قرار می گیرد و تنظیمات آن هم مانند بخش های قبلی بسیار راحت و ساده می باشد و باید رنگ پس زمینه و اندازه و رنگ متن را مشخص نمایید .

این بخش برای تنظیمات فوتر ایمیل می باشد و شما می توانید در فوتر خود ، متن کپی رایت فوتر ، جای متن ، رنگ بک گراند فوتر ، اندازه و رنگ متن فوتر و بخش نمایش یا عدم نمایش لینک افزونه را تعیین نمایید .

پس از این که شما اطلاعات و تغییرات را لازمه را انجام دادین و ذخیره کردین ، با کلیک بر روی این گزینه برای شما ایمیلی که حاوی فرمی که ساخته اید ارسال می شود و شما می توانید فرم خود را مشاهده کنید و اگر خواستید تغییرات بیشتری را در ان ایجاد نمایید .

خب دوستان عزیز تنظیمات افزونه را انجام دادین و دیدید که چقدر راحت و سادس . یکی از راه های جذب مشتری و تبلیغات موثر اینه که شما به ظاهر تبلیغات خود اهمیت دهید حال این تبلیغات می تواند ارسال ایمیل برای کاربران باشد که شما باید ایمیل هایی را قالب سفارشی برای آنها بفرستید تا موثر واقع شود و کاربران خود را جذب نمایید . امیدوارم که تا انتهای این اموزش خسته نشده باشید و از همراهی شما هم صمیمانه متشکرم .

با سری اموزش های بیگ تم با ما همراه شوید که قالب های وردپرس جدیدی را برای شما فراهم کرده ایم .
با آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما دوستان محترم

منبع : بیگ تم ارائه دهنده قالب های نمونه کار وردپرس و قالب بازی وردپرس

خروج از نسخه موبایل