نماد سایت بیگ تم

امتیاز دهی به پست ها با افزونه WP PostRatings

امتیاز دهی به پست ها با افزونه “WP-PostRatings”

افزونه های امتیاز دهی به پست ها  در وردپرس زیاد هستن و پیش از این افزونه هایی در ارتباط با امتیاز دهی به پست معرفی کردیم.در بین این افزونه ها،یکی از افزونه های محبوب افزونه ی “WP-PostRatings” هست.در این مقاله با سیستم امتیاز دهی آژاکس این افزونه آشنا خواهید شد. این امتیاز دهی به مطالب در وردپرس می تونه برای هر سایتی باشه تا کاربران بتونن به مطالب سایت امتیاز بدن و در صد محبوبیت هر پست نزد کاربران سایت مشخص بشه. همچنین نکته مهم دیگه این افزونه امتیاز دهی وردپرس بر اساس امتیازدهی هایی که کاربران به هر مطلب میدن میانگین امتیاز رو به صورت ستاره دار در نتایج گوگل نمایش میده , قبلا هم درباره نحوه ستاره دار کردن نتایج سایت در گوگل صحبت کردیم.

افزونه وردپرس:امتیاز دهی به پست ها با افزونه WP-PostRatings

اولین کار دانلود و نصب افزونست.

دانلود افزونه

آموزش نصب افزونه در وردپرس

پس از فعال سازی افزونه تب جدیدی با عنوان “Ratings” ظاهر میشه که شامل آپشن ها متفاوتیه که در عکس زیر مشاهده می کنید.

دراین پیج،انتخاب می کنید که از کدوم شکل برای امتیاز دهی به پست هاتون میخواید استفاده کنید.همون طور که در شکل بالا مشخصه،بخش های متنوعی برای امتیاز دهی شامل،فلش،قلب و…وجود داره.

بعد از انتخاب تصویر دلخواهتون روی “Max Ratings” کلیک کنید .

در عکس زیر،آپشن ها متعددی رو برای اجازه ی امتیاز دهی توسط هر فرد و محدودیت ها ورود و امتیاز دهی و…مشاهده می کنید.

میتونید از تنظیمات اعمال شده در عکس به صورت پیش فرض استفاده کنید.در غیر این صورت مطابق با نیازتون تنظیمات رو سفارشی کنید.

توجه:بسته به نوع قالب شما و راه اندازی اون،لازمه که کد زیر رو در فایل هایی مثل archives.php, page.php, index.php, single.php, loop.php و…درج کنید:

<?php if(function_exists('the_ratings')) { the_ratings(); } ?>

با این کد سیستم امتیازدهی برای تمام پست های شما فعال میشه.

از قابلیت های مهم این افزونه،نمایش پرامتیاز ترین پسته.به علاوه این قابلیت وجود داره که سیستم امتیازدهی مطالبتون رو در ساید بار نمایش بدید.کافیه به بخش نمایش و برید و این سیستم امتیازدهی رو به صورت ویجت در ساید بار بکشید.

در بخش دیگه ای از تنظیمات این افزونه مشاهده می کنید که آپشن های متنوع تری هم موجوده.در این قسمت از شما سوال میشه که کدوم قسمت دارای سیتم امتیازدهی باشه که توصیه میشه هم پست ها و هم پیج هارو انتخاب کنید.

توصیه میشه این بخش رو مطابق شکل زیر تکمیل کنید و نهایتا سیو کنید.

موفق باشید.

منبع:بیگ تم

 

خرید افزونه

خروج از نسخه موبایل