نماد سایت بیگ تم

قالب وردپرس حرفه ای چند منظوره Jupiterx

قالب Jupiter X | قالب ژوپیتر X | قالب چند منظوره ژوپیتر | آخرین نسخه قالب jupiter

ویژگی های اصلی قالب چند منظوره ژوپیتر

قالب ژوپیتر یک پوسته زیبا و حرفه ای برای وردپرس می باشد. این قالب با ووکامرس سازگاری داشته و شما می توانید در کنار سایت خود از یک فروشگاه عالی و با امکانات عالی استفاده کنید .در قالب Jupiter خیلی از تنظیمات را به صورت تفکیک شده برای هر برگه در نظر گرفته شده است که امکانات هر برگه را بالا می برد. قالب ژوپیتر دارای ویژگی ریسپانسیو یا واکنش گرا است که باعث سازگاری قالب شما با انواع نسخه های نمایش مانند تبلت و موبایل ها می باشد. از قابلیت های بالای این قالب می توان به سئوی عالی، بخش بلاگ، کدهای کوتاه و صفحه ساز یا PageBuilder اشاره نمود.

شما به راحتی می توانید با PageBuilder صفحه های زیبای خود را بسازید. قالب ژوپیتر که با کد نویسی html5 و css3 طراحی شده است یک قالب مناسب برای سایت های شرکتی، نمونه کار ها، سایت های خدماتی، فروشگاهی و شخصی است.

توجه مهم در مورد قالب ژوپیتر :
نسخه جدید ژوپیتر که با نام Jupiter  منتشر شده است بخش های این نسخه با افزونه المنتور طراحی شده اند و در نسخه قبلی یعنی 6.1.6 با افزونه ویژوال کامپوزر طراحی شده اند . طراح قالب ژوپیتر به احترام به کاربران هر نسخه قبل را نیز نگه داشته است . کسانی که می خواهند از ژوپیتر نسخه 6.1.6 به ایکس بروزرسانی کنند ، بعد از بروزرسانی صفحاتی که با ویژوال کامپوزر طراحی کرده اند به صورت کد خام نمایش داده می شود و می بایست خودتان با المنتور صفخات را مجدد چینش کنید ، لذا خواهشمندیم قبل از هرکاری بکاپ از سایت تهیه کنید .

 

خروج از نسخه موبایل