نماد سایت بیگ تم

سایدبار حرفه ای با ویجت های سفارشی

سایدبار حرفه ای با ویجت های سفارشی

سایدبار ،به صورت پیش فرض متناسب با قالب شما ست می شه و در در سمت چب یا راست یا هردو قرار میگیره.داخل سایدبار وردپرس تعدادی ویجت به دلخواه مدیر سایت قرار میگره.برای سفارشی سازی ویجت های  ساید بار نمونه هایی از پلاگین های کاربردی رو معرفی می کنیم. sidebar به معنی نوار کناری می باشد همون طور که اشاره شد یک قالب وردپرس می تونه دو ستونه , سه ستونه و … باشه که اغلب و اکثرا قالب های وردپرس برای زمینه های مختلف دو ستونه طراحی میشن.

افزونه های ویجت برای سایدبار وردپرس

افزونه Responsive column widget

این افزونه برای مرتب سازی ویجت ها به صورت افقی در سایدباره .در واقع همیشه ویجت ها به شکل عمودی مرتب میشن.بعد از نصب افزونه وردپرس ،در ستون هایی به صورت افقی ویجت ها رو کاملا ریسپانسیو مرتب کنید.

افزونه WYSIWYG  Widget

افزونه ای برای استایل دادن به ویجت ها.ویجت ها رو با این افزونه زیبا تر بسازید بدون این که لازم باشه از کدهای html استفاده کنید.این ویجت با ساختار جدید هماندد ویجت های قبلی داخل سایدبار به سادگی نمایش داده میشن.

افزونه taxonomies filter widget

یک ابزار خوب برای فیلتر کردن محتوای سایت جهت نمایش در ساید بار.به عنوان مثال افزونه دسته بندی ها مختلف،تگ ها و…رو برای نمایش در یک فیلد سفارشی فیلتر می کنه تا شما به راحتی بتونید از اونا استفاده کنید.

افزونه widget logic

این پلاگین به هریک از ویجت ها موجود در ساید بار یک فیلد اضافی با عنوان widget logic میده که امکان کنترل بیشتر ویجت رو به مشا میده.

افزونه social media widget

این افزونه رو قبلا هم معرفی کردیم.برای درج آیکن ها شبکه های اجتماعی در سایدبار این افزونه یکی از پرکاربرد ترین افزونه های وردپرس بوده. برخی از قالب هایی که آیکن های شبکه های اجتماعی رو ندارن می تونن از این افزون استفاده کنن

شادباشید.

منبع:بیگ تم

خروج از نسخه موبایل