افرونه وردپرس تیکت پشتیبانی یکی دیگر از افزونه های کاربردی وردپرس هست که امروزه سایت های زیادی برای برقراری ارتباط با مشتریان خود از سیستم تیکت پشتیبانی استفاده می کنن که می تونه برای زمینه های مختلف متفاوت باشه در این بخش از پلاگین های وردپرس یکی از بهترین و حرفه ای ترین سیستم تیکت پشتیبانی رو براتون اماده کردیم نام این پلاگین awesome support می باشد که در کنار سایت وردپرس خود می تونید نصب و راه اندازیش کنید و قابلیت ارسال تیکت رو به مشتریان خود برای دریافت پشتیبانی از خدمات شما بدید. و اما امکانات بی نظیر این افزونه تیکت پشتیبانی که در ادامه به برخی موارد ویژه اشاره می کنیم.
افرونه وردپرس تیکت پشتیبانی حرفه ای ( support ticket )
افزونه وردپرس تیکت پشتیبانی awesome support یکی از بهترین و پیشرفته ترین پلاگین های تیکت هست امکانات و قابلیت هایی که این افزونه داره به راحتی می تونه نیاز هر سایتی رو در این زمینه برطرف کنه. برخی سیستم های تیکت پشتیبانی وجود داره که به صورت مجزا نصب میشن و به وردپرس اصلا مربوط نمیشه ولی این سیستم به صورت افزونه هست و روی خود وردپرس نصب میشه البته میشه جدا هم نصبش کرد. افزونه کالا فارسی هست قسمت پنل تنظیمات بسیار حرفه ای که کاملا فارسی راستچین شده.
افزونه تیکت پشتیبانی وردپرس با کنترل پنل تنظیمات فارسی
بعد از نصب افزونه روی وردپرس یک پیغام در مدیریت وردپرس ظاهر میشه که از مدیر می خواد تا برگه هایی که مربوط به پلاگین هست و صفحات مربوط به بخش های پشتیبانی و ارسال تیکت مربوط میشه رو ایجاد کنید مثل تصویر زیر
پلاگین چند برگه مربوط به بخش های ورود کاربران / عضویت و ارسال تیکت رو با زدن دکمه نصب صفحات پشتیبانی نصب می کنه .
قابلیت تعریف سه نقش کاربری 3 نقش کاربری
افزونه تیکت awesome support به مشا اجازه میده تا بتونید کاربران رو با 3 نقش کاربری تعریف کنید یکی کاربرانی که دارن پشتیبانی میشن همون کاربر ساده میشه , تعریف نقش کاربری با دسترسی مدیریت پشتیبانی و تعریف مدیر که با این قابلیت می تونید به سادگی کاربران خود را کنترل کنید/
تعریف بی نهایت وضعیت و نوع برای تیکت های ارسالی
اگر به سیستم های تیکت پشتیبانی دقت کرده باشید وقتی می خواهیم یک تیکت ارسال کنیم در یه بخشی از ما می پرسه که این تیکت که ارسال می کنید در چه وضعیتی هست مثلا ضروری , معمولی , متوسط , اعلام مسدود و … این قابلیت به صورت حرفه ای در این پلاگین موجود می باشد با قابلیت تعریف ب هدلخواه مدیر سایت , همچنین در بخش دیگر قابلیت انتخاب نوع تیکت هم وجود داره فرضا قابلیت انتخاب ارسال تیکت به امور فنی , فروش و … رو هم داره که این مورد نیز به دلخواه مدیر وارد میشه. همچنین در حالت وضعیت دارای موارد دیگه ای مثل مشخص کردن تیکت ها از نظر ( جدید , در حال بررسی تیکت , قفل شده و … ) نیز می باشد.
از دیگر نکات بسیار خوب افزونه قابلیت باز و بسته بودن تیکت هست . همیشه وقتی کاربر یا مشتری درخواست پشتیبانی می کنه این تیکت فعال هست تا زمانی که مشکلش برطرف میشه بعد به صورت خودکار بعد از 24 ساعت تیکتی که از جانب مشتری دریافت نشه تیکت به حالت بسته تغییر می کنه.
در تصویر زیر بخشی از تنظیمات افزونه رو می تونید ببینید
همین طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید این افزونه قابلیت های بسیار خوبی داره که کنترل موارد زیادی رو در اختیار مدیر سایت قرار میده. در زیر تصاویر برخی قسمت های پلاگین رو می تونید مشاهده کنید
قبل از ورود صفحه ای مثل تصویر زیر برای کاربران نمایش داده می شود برای عضویت یا ورود
بعد از ورود هم صفحه ای زیر برای کاربران نمایش داده خواهد
برخی از ویژگی های کلیدی افزونه تیکت پشتیبانی
- طراحی ریسپانسیو وسازگار با صفحه نمایش های مختلف
- پشتیبانی از رتینا
- افزونه حرفه ای تیکت پشتیبانی وردپرس کاملا فارسی
- قابلیت تعریف نقش کاربری برای کاربران
- قابلیت عضو گیری
- قابلیت ارسال ایمیل به مدیر هنگان ثبت تیکت جدید
- قابلیت ارسال ایمیل به کاربر هنگام پاسخ به تیکت
- ارسال ایمیل در صورت بسته شدن تیکت
- دارای پنل تنظیمات حرفه ای
- تمکان ضمیمه کردن فایل برای تیکت
- قابلیت تعریف فرمت های دلخواه برای فایل های پیوست
- امکان مشخص کردن حداکثر حجم فایل ارسالی
- دارای ویرایشگر حرفه ای در بخش ارسال تیکت
- بخش رنگبندی پیشرفته برای شخصی سازی بخش های مختلف
- استفاده از گراواتا ( قابلیت انتخاب گراواتار برای کاربران )
- قابلیت تعریف کد امنیتی برای فرم ارسالی
- قابلیت تعریف شرایط و قوانین برای کاربران
- قابلیت جست و جو بین تیکت ها توسط کاربر
- امکان مشخص کردن جست و جو بین مطالب , برگه و تیکت ها
- قابیلت شخصی سازی کلیه ایمیل های ارسالی به مشتری و مدیر
- امکان مشخص کردن قدیمی شدن تیکت بعد چند روز خاص
- افزودن پیام یا یادداشت خصوص برای یک تیکت
- و امکانات بی نظیر دیگر که می تونید خودتون ببینید.