نماد سایت بیگ تم

دانلود افزونه عضویت register plus redux وردپرس فارسی

دانلود افزونه عضویت register plus redux وردپرس فارسی

افزونه ای که امروز می خوام بهتون معرفی یه امکان و قابلیت خوب به وردپرس اضافه می کنه ,  افزونه عضویت register plus redux وردپرس فارسی البته وردپرس خودش قابلیت ثبت نام و عضویت رو داره با این افزونه میشه کمی حرفه ای تر عمل کرد این افزونه فایل ترجمه ی فارسی رو هم داره و به راحتی میشه تو سایت های فارسی ازش استفاده کرد.

افزونه عضویت register plus redux یکی از بهترین و حرفه ای ترین افزونه های عضویت گیری برای وردپرس هستش که امکانات زیادی هم داره که در ادامه اشاره می کنم , امروزه هر سایتی نیاز داره که در برای کاربران خود سیستم عضویت قرار بده و کاربران ثابت سایت ثبت نام کنند و در این میان تفاوت هایی بین کاربران عضو و غیر عضو قرار بدن حالا به هر دلیلی و در هر زمینه ای ).

دانلود افزونه عضویت register plus redux وردپرس فارسی

ویژگی های  افزونه عضویت register plus redux وردپرس فارسی :

[list_tick]

[/list_tick]

ویژگی هایی که در بالا نام برده شد فقط برخی از ویژگی های افزونه  register plus redux می باشد , شاید ارزش تست کردن داشته باشه. نحوه نصب افزونه وردپرس مثل سایر افزونه هاست اگر اطلاعاتی ندارید به لینک آموزش نصب افزونه وردپرس برید , بعد از فعال سازی یه گزینه به زیر منوی تنظیمات وردپرس اضافه میشه با نام register plus redux که می تونید به اون قسمت مراجه کنید و تغییرات را به سلیقه ی شخصی خود اعمال کنید و تغییرات رو ذخیره کنید.

فراموش نکنید نکته مهم برای قرار دادن بخش عضویت در وردپرس باید این قابلیت رو در وردپرس فعال کنید , لینک دانلود افزونه پایینه اگر قصد دارید با این افزونه بخش ثبت نام راه اندازی کنید افزونه تا دانلود بشه با لینک افزودن قابلیت ثبت نام به وردپرس رو مطالعه کنید.

امیدوارم که مفید باشه براتون … وردپرسی باشید.

لینک کوتاه : https://bigtheme.ir/?p=1298

منبع : بیگ تم

خروج از نسخه موبایل