نماد سایت بیگ تم

رفع مشکل محدودیت منو ها در وردپرس

رفع مشکل محدودیت منو ها در وردپرس

در این بخش از مطالب آموزش وردپرس یه آموزش حرفه ای  و کاربردی رو می خوام ارائه بدم آموزش رفع مشکل محدودیت آیتم های منو در وردپرس , اگه شما تو منو های بلای سایتتون ایتم های کمی قرار داده باشید مطمئنا هیچ وقت با این خطا برخورد نکردید اما سایت هایی که بخوان منوهایی که در بالای سایت شون به نمایش میزارن تعدادشون زیاد باشه مثلا بیش از 100 آیتم باشه این تعداد منو در وردپرس ذخیره نمیشه و بر اساس محدودیتی که در ذخیره منوها هست مواردی ذخیره میشه.

آموزش نحوه رفع مشکل محدودیت منو ها در وردپرس

اشاره کردم در بالا تعداد منوها بیش از 100 باشه این تعداد فقط یک پیش فرض هست گاهی مشاهده می کنیم که بیش از 50 هم ذخیره میشه , مشخص نیست دلیل این محدودیت در منو ها برای چیست اما راه حلی که برای این کار وجود داره با افزودن یه کد ساده به یکی از فایل های وردپرس این مشکل رو در وردپرس برطرف می کنه.

برای یکی از قالب های حرفه ای  وردپرس که در بخش محصولات ویزه قرار دارن در حال ساخت پیش نمایش بودم که این مشکل رو دیدم در پیش نمایش اصلی بیش از 100 آیتم در منو قرار داده شده بود اما من قادر به قرار دادن بیش از 60 آیتم در فهرست نبودم این شد که یه بررسی کلی انجام داده و راه حلی که برای رفع این خطا پیدا کردم این روشی هست که در این پست می خوام بهتون بگم. ابتدا لینک های بخش های لازم رو قرار بدم برای دوستانی که اشنایی ندارن قبلا مطلبی با عنوان کار با فهرست ها و ساخت منو در وردپرس قرار دادیم نحوه ایجاد منو رو می تونید در لینک مربوطه مطالعه کنید.

خوب برای شورع کار آماده هستید ؟ 🙂

فایل php.ini چیست ؟

یکی از فایل های مهم که هک های زیادی هم داره فایل php.ini هست این فایل در پوشه wp-admin وردپرس شما می باشد. در ست های اینده هک های کاربردی که این فایل داره رو ارائه خواهیم داد. قبلا هم یک نمونه از کاربردهای این فایل رو در سایت قرار دادیم با عنوان افزایش حجم آپلود در وردپرس.

وارد هاستتون بشید مسیر فایل های وردپرس وارد پوشه wp-admin بشید و دنبال فایل php.ini بگردید اگه این فایل رو ندارید خودتون ایجادش کنید و اگر اجازه ساخت فایل php.ini رو ندارید از سرویس هاستینگتون درخواست کنید تا این کار رو براتون انجام بدن. داخل این فایل باید کد زیر رو اضافه کنید

suhosin.post.max_vars = 5000
suhosin.request.max_vars = 5000

با افزون کد بالا به فایل php.ini مشکل محدودیت منو ها در وردپرس شما برطرف میشه و می تونید به تعداد دلخواه منو به فهرست خود اضافه کنید.

امیدواریم ابن آموزش وردپرس هم مفید واقع بشه براتون. آرزوی بهترین ها برای همراهان همیشگی بیگ تم و دوستداران وردپرس.

خروج از نسخه موبایل